رئیس کمیسیون حقوقی با بیان اینکه توجه به حفظ و صیانت بیت المال از مهم ترین ارکان عدالت است گفت: یکی از معیار ها و شاخصه های تدوین بودجه صیانت از بیت المال و در نظر گرفتن حقوق شهروندی است .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید مصطفایی ضمن بیان این مطلب گفت: ما به عنوان دست اندر کاران و متولیان این مهم، مطالبات و مشارکت مردمی را باید در نظر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون حقوقی در ادامه با اشاره به عدم تشکیل جلسات کمیسیون حقوقی بیان داشت: با توجه به حساسیت و اولویت بررسی لوایح بودجه 95، مدتی است که کمیسیون حقوقی تشکیل جلسه نداده است و امیدواریم با پیش رفتن جلسات کمیسیون تلفیق، پرونده های حقوقی در کمیسیون مربوطه بررسی خواهد شد.

مصطفایی تصریح کرد: نمایندگان مردم در شورای شهر کرج با اولویت قرار دادن بررسی لوایح بودجه 95 ، روزهای پرکاری را سپری می کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ رویکردهای اقتصاد مقاومتی در همه برنامه‌ها از جمله برنامه ششم توسعه و بودجه سنواتی و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی حاکم گردد، لذا بر این اساس اعضای شورای شهر نیز در صدد هستند با استناد به این امرمناسب ترین بودجه تدوین شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =