مذاکره با سرگروه‌‌ سینمایی برای اکران نوروزی فیلم مانی حقیقی

مهر نوشت: مجرى طرح فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» از مذاکره با دو گروه سینمایی برای اکران این فیلم در ایام نوروز خبر داد.

محمد شایسته مجرى طرح و سرمايه گذار «پنجاه کیلو آلبالو» که به کارگردانی مانی حقیقی ساخته شده است درباره اکران این فیلم در ایام نوروز گفت: یکی از فیلم هایی که اکران آن برای ایام نوروز مطرح شده «پنجاه کیلو آلبالو» است و در همین راستا با چند سرگروه سینمایی مذاکره کرده ایم.

وی ادامه داد: پس از به نتیجه رسیدن با سرگروه موردنظر قرارداد خود را به شورای صنفی نمایش تحویل می دهیم. از همین رو گزینه اکران نوروزی «هدایت فیلم» به عنوان پخش کننده، فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» است.

مجرى طرح و سرمايه گذار فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» در پایان گفت: به نظر من فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی از پر فروش‌ترین فیلم های سال آینده خواهد شد.

فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» در ژانر كمدى رمانتيک توليد شده و داستان از مجلس عروسی مرجان آغاز می شود. در میانه های عروسی ماموران برای دستگیری داماد خلافکار وارد می شوند و مهمانان هم فرار می کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داود باعث آشنایی ناگهانی او و آيدا می شود و اتفاقات ناخواسته ای برای آنها می افتد.

ساعد سهيلى، هستى مهدوى، فرهاد آئيش، پژمان جمشيدى، سيامك انصارى، افسانه بايگان، آزاده صمدى، هادى كاظمى، سروش صحت، ويشكا آسايش، على صادقى، بهنوش بختيارى، داريوش اسدزاده، اميد روحانى، مونا احمدى و مانى حقيقى از بازيگران فيلم هستند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =