شب گذشته کنسرت خاطره انگیز فرزاد فرزین در سینما قدس اصفهان اجرا شد

 به گزارش  خبرگزاری خبر آنلاین، کنسرت بزرگ فرزاد فرزین شب گذشته در سالن سینما قدس اصفهان برگزار شد و مورد استقبال ویژه مردم اصفهان قرار گرفت.

فرزاد فرزین از جمله خوانندگان محبوب پاپ است که طرفداران زیادی دارد، اما این خواننده مطرح کشورمان پس از گذشت 9 سال از فعالیت حرفه‎ای خود امسال برای دومین بار تور کنسرت‎های خود را روانه اصفهان کرد، تا مردم اصفهان هم همچون سایر هموطنان شبی خاطره انگیز را تجربه کنند.

فرزاد فرزین شب گذشته مردم را به قطعاتی از آلبوم‎های گذشته خود همچون "شلیک"، "شانس" و "شخصی" دعوت نمود و صدای گرم و خاص خود را پیشکش اصفهانی ها کرد.

در پارت دوم این کنسرت گروه شوک با شرکت امير ميلاد نيكزاد نوازنده كيبورد، احمد امين پور پركاشن، مهرداد معافي نوازنده گيتار، سهراب بختياري زاده نوازنده درامز، امير عباسي مهر نوازنده گيتار باس، جمال چلبياني نوازنده ويلون، ياشار خسروي نوازنده ساكسفون، مهران خليلي نوازنده گيتار هنرنمایی کردند.

پارت دوم این کنسرت نیز فرزاد فرزین قطعاتی خاطره انگیز از تک آهنگ‎های خود را برای مردم اصفهان اجرا کرد و مورد استقبال و تشویق ویژه آنان قرار گرفت.

پیمان عیسی زاده مدیر برنامه فرزاد فرزین در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار کرد: امکانات و شرایط در همه استان‎ها محدود است اما اداره فرهنگ و ارشاد اصفهان حمایت ویژه‎ای از اجرای کنسرت‎های موسیقی کرده است به طوری که در ماه چند کنسرت موسیقی در اصفهان برگزار می‎شود.

وی افزود: آلبوم جدید فرزاد فرزین با عنوان "شش" ششم اسفندماه روانه بازار می‎شود، این آلبوم هم مانند سایر آلبوم‎های فرزاد فرزین با حرف شین آغاز می‎شود که نشان از ارادت این خواننده به حرف "شین" است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =