پزشکیان: نیکوخصلت اهل معامله نیست/ برخی با پول رای می خرند و حق مردم را می فروشند!

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه دکتر نیکوخصلت به عنوان کاندیدای قشر ورزشکار و دانشگاهیان تبریز اهل معامله نیست گفت: با مرور تجربه سالهای قبل دیده ایم که معمولا کسانی که با دروغ و وعده های پر زرق و برق و هزینه پولهای کلان می آیند خیلی راحت رای بیشتری می گیرند نسبت به افرادی که با خلوص و صداقت حقایق را بیان می کنند.

به گزارش خبرآنلاین، دکتر مسعود پزشکیان در جمع هواداران دکتر سعید نیکوخصلت، کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حال و هوای در روزهای انتخابات، متذکر شد: مردم باید با درک شاخص های درست، به افراد اصلح رای بدهند نه به کاندیداهای معامله گرها و دروغگو که امروز با پول رای می خردند و  فردا حق مردم را به مبالغ بالاتر و رنگین تر می فروشند!

دکتر پزشکیان ضمن بیان اینکه با نگاهی کوتاه به اوضاع انتخابات و لیستهایی که امروز می بینیم حس بدی دارم، گفت: روی صندلیهای مجلس کسانی نشسته اند که نگاه و رویکرد خاصی به جامعه دارند و با همان نوع نگاه ویژه خود نیز قانون می نویسند و کار می کنند.

وی افزود: گاهی در مواقع تصمیم گیری نمایندگان برگه ای برای رای گیری می آورند که امضا کنیم، وقتی می گویم من این موضوع را قبول ندارم، می گویند خب امضا کن اما رای نده، من درک نمی کنم مردانگی باید در وجود و ذات انسان باشد، وقتی حرفی می زنی باید تا آخر پای حرف و تصمیمت بمانی، انسانهایی که در هر حالتی چهره و مسیر عوض می کنند به درد این جامعه و مردم نمی خورند.

نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز تک تک افراد جامعه باید به میدان بیایند و انسانهای خالص را انتخاب کند و بدانند انسانهای هر ور باد که با هر نسیم و بادی به سمتی بلرزند به درد مردم این جامعه نمی خورند.

وی تصریح کرد: مسئولیت این انتخاب امروز روی دوش مردم و جامعه فرهنگی، ورزشی و نخبگان است، وقتی چنین انتخابهایی انجام می شود و چنین افرادی روی کرسی قرار می گیرد مردم مقصر هستند.

این کاندیدای اصلاح طلب انتخابات مجلس دهم، در تحسین شخصیت و منش دکتر نیکوخصلت گفت: گاهی بطور اتفاقی نامگذاریهایی در هنگام تولد بر روی نوازادن انجام می شود که در بزرگسالی بطور حقیقی بخشی از خصوصیات شخصیتی فرد را نشان می دهد، نام دکتر سعید نیکوخصلت نیز به حق برازنده ذات شخصیتی ایشان است.

وی تاکید کرد: انسانهای بزرگ وقتی کارهای بزرگ و جایگاههای بزرگ را کسب می کنند افتاده تر و دوست داشتنی تر می شوند.

دکتر مسعود پزشکیان، با تاکید بر اینکه اگر جامعه ورزش آذربایجان دست به دست هم دهد دکتر نیکوخصلت را در مجلس دهم می بینیم، گفت: این موفقیت حاصل خواهد شد به شرطی که با اعتقاد و ایمان بیایند، ما وعده و تعریف بی محتوا نمی خواهیم.

وی افزود: جامعه ورزش استان پتانسیل و بستر بالایی نسبت به دیگر گروهها و قشرهای دیگر دارد، این اراده جامعه ورزشی است که می تواند تعیین کند که از میان ورزشکاران هم نماینده ای در مجلس داشته باشیم تا بتواند حقشان را مطالبه کند و این درصورتی محقق خواهد بود که خود جامعه ورزشی دست به دست هم دهند و نماینده ای از بین خود را بالا بکشند.

دکتر پزشکیان گفت: دکتر نیکوخصلت را جامعه ورزشی باید به مردم معرفی کند، که این فروتنی، مردانگی، اخلاق، متانت، افتادگی و رفتار نیکو را بشناسد و خود انتخاب کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید شاخص درست تعریف کنید و به این شاخصهای انسانی و اصلح رای بدهند نه به معامله گرها و دروغگوها، گفت: کسی که امروز با پول رای می گیرد فردا هم حق مردم را با مبالغ بالاتر و رنگین تر می فروشد، معامله گر همیشه معامله می کند، این مردان حقیقی هستند که حرف می زنند و پای سخن خود می ایستند و مقابل تهدید و تطمیع و وعده های رنگین سر خم نمی کنند.

دکتر مسعود پزشکیان ادامه داد: این خصلت در ورزشکاران وجود دارد که مردان بزرگ تربیت می کنند، مردانی انسانیت و مردانگی را نمی فروشد.

وی تاکید کرد: مسئولیت و رسالت امروز جامعه ورزش سنگین است شما باید اراده کنید، بسیج شوید و افراد شایسته را از میان خود انتخاب کنید، در جامعه امروز افرادی وجود دارند که به ورزش علاقمندند و ورزش می کنند و دنبال الگو می گردند ما در جامعه ورزش الگوهای خوبی داریم که امروز وظیفه دارند پیش قدم شده و فردی صالح از این عرصه را به مجلس بفرستند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =