سیده فاطمه مقیمی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران می گوید: باید به سوی خلق ایده های نوآورانه حرکت کنیم و به دنبال ارزش آفرینی برای ایده های نو باشیم . حمایت این ایده ها و علی‌الخصوص حمایت قانونی از آنها دغدغه اصلی ایده‌پردازان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیده فاطمه مقیمی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران در مراسمی که با حضور با حضور سید محمود علومی، وزیر اطلاعات و جمعی از چهره های ماندگار مدیریت صورت گرفت در خصوص کسب و کار در دنیای امروز اظهار کرد: در دنیای امروز کسب و کار بر پایه نوآوری استوار شده است.

به گفته وی خلاقیت نقش اساسی در نحوه کار آفرینی دارد و روند صحیح کسب و کار امروز بر پایه خلاقیت بنا شده است.

وی ادامه داد: باید به سوی خلق ایده های نوآورانه حرکت کنیم و به دنبال ارزش آفرینی برای ایده های نو باشیم . حمایت این ایده ها و بخصوص حمایت قانونی از آنها دغدغه اصلی ایده‌پردازان است.

مقیمی تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس دهم خوب است که این نکته مد نظر نمایندگان منتخب مجلس دهم قرار گیرد.

رئیس کانون زنان بازرگان کارآفرین ایران گفت: طبیعت امر است که فارغ التحصیلان این موسسات در رشته های تخصصی کار علمی و پژوهشی انجام می دهند و آمادگی دارند در حوزه های مختلف کسب و کار ورود پیدا کنند.

به گفته وی در شرایط جدید و پسابرجام نیروهای انسانی باید با حساسیت بیشتر و تخصص کامل و دسترسی به تجربیات بیشتر وارد حوزه های کسب و کار شوند. آشنایی با قوائد و قوانین روز دنیا برای شرکت در عرصه‌های بین‌الملل مورد نیاز است.

وی افزود: قطعا با توجه به ظرفیت های بالای این موسسه تمام آموزش‌ها به صورت تئوری به این دانش آموختگان ارائه شده است، اما اگر این فرصت پیش بیاید که به عنوان کارورزی در بازار کسب و کار ایران همراه و همسو با قوائد بین الملل تکرار و تمرین کار کنند به عنوان یک متخصص می توانند در جامعه بین الملل حضور پیدا کنند.

گفتنی است مراسم قدردانی از دانش آموختگان DBAو MBAماهان با حضور چهره های ماندگار مدیریت، مقامات دولتی و چهره های هنری و ورزشی عصر امروز در تالار آبگینه در خیابان وزارت امور خارجه با حضور پروفسور ناصر میر سپاسی (پدر علم مدیریت منابع انسانی)؛ مسعود حیدری (پدر علم مذاکره ایران)؛ مصباحی مقدم عضو شورای پول و اعتبار و جمعی از بزرگان کارآفرینی و کسب و کار برگزار شد.

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =