مسابقات اسکی قهرمانی نونهالان و نوجوانان کشور در پیست اسکی کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری برگزارشد با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش  خبرگزاری خبرانلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، در رقابت های قهرمانی اسکی نونهالان کشور و در مارپیچ کوچک که با حضور 23 ورزشکار آغاز شده بود در قسمت تیمی استان های اصفهان با 145 امتیاز، و البرز با 120 امتیاز و استان فارس با 60 امتیاز به عناوین برتر تیمی رسیدند.
رقابت های قهرمانی اسکی نوجوانان کشور نیز که با رقابت 24 ورزشکار آغاز شد و در پایان تیم استان البرز با 180امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و استان های تهران با 86 امتیاز و اصفهان با 85 امتیاز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
در رقابت های انفرادی مسابقات رده سنی نونهالان مارپیچ کوچک نیز حامد عطایی از استان اصفهان، علی کلهر از استان تهران و سام رضایی از استان فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.
در مسابقات انفرادی نوجوانان نیز سید مهدی جعفری و مهدی بهاء هر دو از البرز و امیر منصور کیامرزی از یاسوج به عناوین اول تا سوم مارپیچ کوچک این رده سنی رسیدند.
در مجموع امتیازات هر دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در ماده مارپیچ بزرگ و کوچک نیز تیم استان های البرز، اصفهان و تهران به عناوین برتر این مسابقات رسیدند.
گفتنی است رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان استان با رقابت 47 ورزشکار   در ماده مارپیچ برزرگ و کوچک در پیست اسکی چلگرد واقع در شهرستان کوهرنگ برگزار شد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =