اولین جلسه کارگروه تخصصی پدافند به ریاست مهندس باقرنیا مدیر کل راه وشهرسازی استان البرز برگزارگردید

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان البرز ،اولين جلسه كارگروه تخصصي پدافند به رياست مهندس باقرنيا مدير كل راه وشهرسازي استان البرز برگزارگرديد . اين جلسه كه با محوريت بررسي و پيشنهاد سطح بندي و اولويت بندي مراكز، زيرساخت ها و تاسيسات موجود و توسعه اي اداره كل ،بررسي ليست طرحها و پروژه هاي مرتبط با پدافند به همراه برآورد ريالي طرح هريك از مديريت ها وبهسازي ، تعميرات ، مقاوم سازي و نگهداري پل هاي حساس و استراتژيك استان برگزارگرديد مصوبات ذيل به تصويب كارگروه رسيد . مقررگرديد معاونت فني واجرايي نسبت به ارزيابي ساختمانهاي اداره كل (بلاخص راهدارخانه ها ) از نظر استحكام آنها با نگاه به ملاحظات پدافند غير عامل بررسي و در صورت نياز به مقاوم سازي نسبت به ارائه برآورد ريالي اقدام نمايد

*مديريت راهسازي گزارشي از مشخصات كامل پروژه هايي كه پدافند غير عامل درآنها اجرا شده و همچنين پروژه هاي راهسازي كه نياز به اجراي الزامات پدافند غير عامل دارد را ارائه نمايند.

*مديريت راهداري نسبت به ارائه گزارشي از راههاي جايگزين در شريانهاي حياتي حوزه راه و شهرسازي ،‌كنارگذر پلها و تونها به گارگروه اقدام نمايد.

*اداره مديريت بحران و پدافند غير عامل با عنايت به تازه تاسيس بودن استان مكاتبه اي با سازمان راهداري و مديريت بحران و پدافند غير عامل وزارت متبوع درخصوص اختصاص اعتبارلازم به منظورخريد پلهاي خرپايي جهت جايگزيني در مواقع بحران انجام دهد .

*مديريت شهرسازي ومعماري گزارشي كاملي از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و الزامات اجرايي پدافند غير عامل به تفكيك شهرهاي استان را كه در راستاي نظام فني و اجرايي پدافند غير عامل ميباشد به اداره پدافند غير عامل جهت ارسال به اداره پدافند غير عامل استان ارائه نمايد.

*مديريت مسكن و ساختمان ابلاغي جهت الزام نظارت و كنترل دقيق مبحث 21 براساس فرمهاي كنترلي تعيين شده به كارشناسان ماده 35 و سازمان نظام مهندسي و ناظرين نمايند.

*حسب پيشنهاد مديركل مقررشد با هماهنگي مديريت پدافند غير عامل استانداري البرز درخصوص آشنايي كليه مديران با بحث پدافند غير عامل دوره هاي آموزشي را برگزار نمايند.

*مديريت راهداري در پيش بيني اعتبارات سال آتي ، بحث سند بلاست و رنگ آميزي پلهاي استان را دردستور كار قرار دهند

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =