ایلنا نوشت: کاندیدای حاضر در لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: مهم‌ترین عامل کاهش اعتماد مردم تبدیل ارگان‌های حکومتی به تریبون حزبی است.

 علی وکیلی در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد صداوسیما در حوزه تبلیغات انتخاباتی گفت: بد‌ترین کار و مهم‌ترین عامل در پایین آوردن اعتماد عمومی این است که دستگاه‌های عمومی بخصوص آن دسته از دستگاه‌ها که از بیت‌المال تغذیه ‌می‌شوند توسط یک جناح مصادره شود.

وی گفت: اینکه این دستگاه‌ها در حد تریبون حزبی کاهش یابند و صداوسیما به عنوان یک ارگان ملی به جای اینکه زلف خود را به سقف نظام گره بزند به سقف احزاب گره می‌زند مهم‌ترین عامل کاهش اعتماد مردم است. این عامل مهمی است که در ریزش مخاطب و اقبال مخاطبان به شبکه‌های برون مرزی مهم‌ترین تاثیر دارد.

وکیلی عملکرد صداوسیما را توهین به شعور ملی خواند و گفت: پروژه اصلاحات هراسی و انگلیسی نمایی به گروه‌هایی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند به معنای مصادره ظرفیت‌های نظام به نفع انگلیس است.

وی با تاکید بر اینکه این کاری صهیونیستی است، گفت: این بازی در میدان صهیونیست است که عقبه نظام را به نفع انگلیس مصادره کنیم.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار یکی از دلایل خود برای حضور در انتخابات مجلس دهم را اهمیت شروع اصلاحات از مجلس خواند و گفت: مجلس در حال حاضر گرفتار رویکردهایی غلط است. به جای اینکه مجلس نظارت حداکثری داشته باشد به یک نظارت حداقلی رضایت داده و به ماشین تولید قوانین بی‌اعتماد تبدیل شده است.

وی افزود: عملکرد غلط دیگر که در این مجلس رخ داده طرح‌محور بودن مجلس است. مجلسی قابل اعتبار است که به جای طرح‌محور بودن لایحه‌محور باشد اگر مجلس نظارت حداکثری خود را  به عنوان دیده‌بان ملت حفظ می‌کرد از پستوهای بانک‌ها بابک زنجانی‌ها و اختلاس‌های چند میلیاردی خلق نمی‌شد.

وکیلی گفت: مجلس دیده‌بان ملت است و باید پستوی قدرت را در سیطره خود داشته باشد.

کاندیدای حاضر در لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: در سطح کلان ما نیاز به امنیت فرهنگی و سیاسی داریم امنیتی کردن حوزه فرهنگ و سیاست خلاف امر حکمرانی و جاذبه حداکثری است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت در حوزه فرهنگ و سیاست فعالیت سیاسی را عادلانه می‌کند، گفت: ‌باید دیوارهای سیاست را شیشه‌ای کنیم و سقف‌های آن را بتونی اگر سقف سیاست شیشه‌ای باشد امنیت از خانه سیاست رخت برمی‌بندد.

29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    7 57
    درود بر صدا و سیما
  • علی IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    7 0
    صدا و سیمای میلی خیلی منزجر کننده است.