در نشست هیئت مدیره باشگاه اکسین البرز اعضای هیئت مدیره حمایت خود را برای صعود این تیم به لیگ دسته یک اعلام کردند.

خبرآنلاین البرز، یکی از نیازهای مدیریت درست در یک باشگاه ورزشی وجود هیئت‌مدیره توانمند و متحد است، به‌نحوی‌که هیئت‌مدیره به عنوان یک مجموعه مدیریتی تصمیم‌ساز می‌تواند با عملکرد خوب خود یک باشگاه ورزشی و یا تیم را راهبری کند تا به اهداف مدنظر مجموعه دست یابد.
اما حضور افراد و چهره‌های توانمند و شاخص در جمع هیئت‌مدیره بسیار حائز اهمیت است چراکه که این افراد هستند که می‌توانند با توانمندی‌های خود در پیشبرد اهداف و رفع نیازهای باشگاه اثرگذار باشند.
با نگاهی به وضعیت هیئت‌مدیره‌های باشگاه‌های کشور به‌خصوص در تیم‌های شهرستانی مشاهده می‌کنیم باشگاه‌هایی دارایی هیئت‌مدیره موفق و با ثبات بوده‌اند که در آن چهره‌های شاخص از بین مسئولان و چهره‌های اقتصادی همان استان وجود دارد که به‌طور مستقیم و یا غیرمستقیم به باشگاه کمک می‌کنند، به‌عنوان‌مثال می‌توان به هیئت‌مدیره باشگاه صبای قم اشاره کرد که موردحمایت علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم قرار دارد و متشکل از استاندار، معاون امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان این استان است و یا تیم پاس تهران که در دوره خود با هیئت مدیره‌ای متشکل از مسئولان ناجا توانسته بود به موفقیت‌های بسیاری در عرصه فوتبال کشور دست یابد.
پس از تشکیل تیم اکسین البرز با پیشنهاد حمید طاهری پور مالک باشگاه، اسماعیل حیدرپور به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب و به پیشنهاد وی از افراد شاخصی همچون محمد تقی ایرانی معاون استاندار و فرماندار کرج، حاجی رضا شاکرمی دادستان مرکز استان البرز، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و در بخش اقتصادی احمد میلانلویی سرپرست موسسه اعتباری نور البرز برای عضویت در هیئت مدیره باشگاه دعوت به عمل آمد.
اما روز گذشته نشست هیئت مدیره باشگاه اکسین البرز با حضور حاجی رضا شاکرمی دادستان کرج، حمید طاهری پور مالک باشگاه اکسین البرز، محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان البرز، کاظم احمدی مدیرکل حقوقی شهرداری کلانشهر کرج به عنوان نماینده شهردار، اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه، سید مرتضی مقدسی عضو هیئت مدیره، صادق حسنوند رئیس کمیته انضباطی باشگاه و همچنین حمید کریمی رئیس اتاق اصناف البرز و هوشنگ نصیر زاده نیز به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشتند.
شاکرمی: از مدیران می خواهیم در احداث هتل با اکسین همکاری کنند
حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج و عضو هیئت‌مدیره باشگاه اکسین البرز در این نشست با اشاره به نقش ویژه ورزش در سلامت جامعه اظهار داشت: ورزش علاوه بر اثرات مستقیم که در سلامت جسمی و روحی جامعه دارد، در کاهش بزهکاری و جرائم و پر کردن اوقات فراغت بسیار اثر گذار است.
وی در ادامه با اشاره به تشکیل تیم اکسین البرز یادآور شد: تشکیل این تیم کار بسیار خوبی بود که توسط جناب آقای طاهری پور صورت گرفت.
دادستان کرج در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان البرز در زمینه‌های ورزشی، صنعتی، گردشگری و اقتصادی اظهار داشت: زیرساخت‌های ورزشی در استان می‌تواند وضعیت بهتری داشته باشد.
وی با بیان اینکه پس از ورود مجموعه اکسین در ورزش البرز باید زمینه برای ورود این مجموعه در بخش اقتصادی نیز مهیا شود، اظهار داشت: باید زمینه برای ورود به بخش‌هایی همچون گردشگری، صنعتی و همچنین احداث اماکن ورزشی ایجاد شود تا این باشگاه و مجموعه بتواند در کنار هزینه در ورزش درآمدزایی نیز داشته باشد.
شاکرمی تأکید کرد: این مجموعه با توجه به کار مفیدی که در این استان انجام داده است در هر بخش که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشد مسئولان استان آماده کمک در چارچوب قانون هستند.
وی با اشاره به صعود تیم اکسین البرز به مرحله دوم مسابقات یادآور شد: با مدیریت خوب و تلاش‌های کادر فنی و بازیکنان تیم توانست با قهرمانی به مرحله بعد مسابقات صعود کند.
این مسئول یادآور شد: این تیم می‌تواند با کسب نتایج مطلوب خود هواداران زیادی را جذب کند که جا دارد این موفقیت را به مجموعه عوامل تبریک بگوییم.
مالک باشگاه اکسین: آمادگی مجموعه اکسین برای ورود به عرصه اقتصادی البرز
در ادامه حمید طاهری پور رئیس هیئت مدیره شرکت مدیریت سرمایه اکسین ضمن تشکر و قدردانی از دادستان کرج به منظور میزبانی این نشست، اظهار داشت: باید از حسن توجهی که دادستان مرکز استان البرز به جوانان و ورزش این استان و مسائل ورزشی و فرهنگی این استان دارند تشکر کنم.
وی افزود: این بسیار خوب است که دادستان مرکز این استان تلاش می‌کند تا بستر مناسب فرهنگی و ورزشی در استان برای جوانان ایجاد شود.
در ادامه طاهری پور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در تیم اکسین البرز و با اعلام آمادگی به منظور مشارکت در دو طرح اقتصادی در استان البرز اظهار داشت: یک طرح در بخش هتلینگ در یک منطقه از کرج مثل مهرشهر داریم و یک هتل با سطح کیفی بالا را در این طرح دیده‌ایم.
وی افزود: وقتی می‌شنیدم که مسئولان این استان مجبور هستند تا در همایش‌ها میهمانان خارجی خود را به هتل‌های تهران ببرند، مصمم شدیم تا در این عرصه ورود کنیم و ان‌شاءالله با راه‌اندازی یک مجموعه هتلینگ مشکل هتل البرز را مرتفع کنیم.
از طرف دیگر آمادگی داریم در بخش احداث واحدهای مسکونی نیز ورود کنیم و امیدوارم مسئولان در این استان ما را یاری دهند.
وی در ادامه از طرح‌های مجموعه اکسین در عرصه ورزش در استان البرز سخن گفت و یادآور شد: برنامه‌های ویژه‌ای برای فوتبال داریم و جا دارد از مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم که توانستند طی این مدت این موفقیت‌ها را کسب و با نتایج خوب خود قهرمان مرحله اول مسابقات لیگ دو شوند.
وی افزود: امیدوارم این تیم بتواند در مرحله بعد مسابقات نیز با کسب نتایج مطلوب و قهرمانی به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.
دادگو: اکسین برای البرز هتل بسازد
در ادامه این نشست، محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج و عضو هیئت مدیره باشگاه اکسین البرز ضمن تبریک قهرمانی تیم اکسین البرز در مرحله اول مسابقات به هواداران، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان اظهار داشت: نتایج تیم اکسین در این مرحله از مسابقات بسیار خوب بود و امروز شاهد به ثمر رسیدن زحمات همه عوامل باشگاه هستیم.
وی یادآور شد: جا دارد از حمید طاهری پور مالک باشگاه نیز بابت حمایت‌های مالی که از این تیم دارند تشکر کنم.
وی در ادامه خواستار حضور مجموعه اکسین در عرصه سرمایه‌گذاری در استان البرز شد و گفت: در شرایطی که اکسین با ورزش به استان البرز واردشده است، لازم است در بحث اقتصادی نیز به این استان ورود کند که در این راه مسئولان استان حمایت می‌کنند.
رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: مجموعه اکسین می‌تواند بر حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری حساب کند.
گل محمدی: اکسین خلأ رفتن سایپا از البرز را پر کرد
در ادامه این مراسم رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان البرز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ورزش البرز اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که بعد از رفتن سایپا از کرج تیم اکسین تشکیل شد تا بعد از رفت سایپا بتواند نیازهای این استان در حوزه فوتبال را رفع کند.
وی با اشاره به حضور مسئولان استان البرز در هیئت مدیره باشگاه اکسین اظهار داشت: سایپا در چند سالی که در کرج حضور داشت نتوانست در این استان چندان کارآمد باشد.
گل محمدی در ادامه از حضور 4 ورزشکار البرز در مسابقات المپیک خبر داد و گفت: استان البرز از نظر استعدادهای ورزشی یکی از استان‌های قوی کشور است. وی ‌گفت: 4 ورزشکار استان البرز سهمیه المپیکی گرفتند و این نشان از نقش مهم ورزش البرز در ورزش کشور است.
وی ضمن تقدیر از اقدام دکتر طاهری پور در راه‌اندازی باشگاه اکسین و حمایت از ورزش گفت: خیلی خوشحالم که باشگاه اکسین توانست در فوتبال کشور به نام البرز حضور مقتدرانه‌ای داشته باشد و ان‌شاءالله تیم اکسین بتواند به لیگ یک صدور کند و البته ما آمادگی همکاری با این مجموعه را داریم.
حیدرپور: به صعود به لیگ یک بسیار امیدواریم
اسماعیل حیدرپور مدیرعامل باشگاه اکسین نیز ضمن تقدیر از مالک و اعضای هیئت مدیره گفت: خوشبختانه حاصل تلاش و حمایت‌های دکتر طاهری پور و اعضای هیئت‌مدیره، اعضای کادر فنی و بازیکنان منجر به قهرمانی اکسین در مرحله اول مسابقات و صعود به مرحله دوم شده است.
وی افزود: امیدواریم در مرحله دوم شاهد حضور پررنگ اعضای هیئت‌مدیره باشیم و بتوانیم با تلاش کادر فنی و بازیکنان باغیرت تیم اکسین به عنوان قهرمان گروه به لیگ دسته اول کشور راه پیدا کنیم.
نصیرزاده: حضور مجموعه اکسین در البرز کار بسیار بزرگی است
در ادامه هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال کشور که به عنوان میهمان در این جلسه حضور داشت: حضور اکسین در عرصه ورزش البرز را بسیار ارزشمند دانست و گفت: حضور مجموعه اکسین به عنوان بخش خصوصی در استان البرز بسیار ارزشمند است چراکه این استان سرشار از استعداد است اما با رفتن سایپا این استان دیگر تیمی برای شرکت در مسابقات و استفاده از این استعدادها نداشت.
وی افزود: این نکته که مجموعه اکسین قبل از آنکه سرمایه‌گذاری اقتصادی در استان داشته باشد در عرصه تیم داری و ورزش ورود کرده است جای تقدیر دارد چراکه ابتدا بخش خصوصی در یک استان سرمایه‌گذاری می‌کند و در صورت بهره‌وری تیم داری نیز می‌کنند.
کاظم احمدی مدیرکل حقوقی شهرداری کرج که به نمایندگی از شهردار در این جلسه شرکت داشت، ضمن ابراز خرسندی از حضور اکسین در عرصه ورزش و فوتبال اظهار داشت: خوشحالیم که تیم اکسین با مجموعه قدرتمند هیئت مدیره و حضور کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان بومی توانسته است در این مسابقات موفق عمل کند و بدرخشد.
شهرداری کرج بر اساس وظایف ذاتی خود در بحث ورزش های عمومی جامعه حضور دارد و کمتر در بخش تیم داری ورود می کند اما با توجه به اینکه دکتر ترکاشوند شخصیت ورزشی دارد، شهرداری کرج آمادگی دارد همکاری ویژه ای با تیم اکسین داشته باشد. ضمن اینکه شهرداری نیز از حضور دکتر طاهری پور در عرصه اقتصادی البرز حمایت می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =