بسیج نوشت ، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری پس از حضور در شعبه 32 اخذ رأی شهرکرد از مشارکت پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد.

سردار رضا محمدسلیمانی در اولین ساعت برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در شعبه اخذ رأی 32 شهرکرد حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفت و گو با خبرنگار بسیج، ضمن تقدیر از مشارکت پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند که از ساعات اولیه در پای صندوق های رأی حضور چشمگیری دارند، گفت: بعد از 37 سال از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن درصدد پی بردن به رمز ماندگاری انقلاب است.

سردار محمدسلیمانی با اشاره به تاثیر ملت در ماندگاری انقلاب و نظام و حضور چشمگیر و حداکثری در همه عرصه‌ها ، گفت: مردم ایران بصیرت کافی دارند و ترفندهای دشمن را می‌شناسند و با حضور در پای صندوق‌های رای تیری در چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهند بود.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد حساسیت انتخابات این دوره، افزود: بعد از برجام و جریان هسته‌ای، حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب ماندگاری آرمان‌های انقلاب خواهد شد.

سردار رضا محمدسلیمانی افزود: مشارکت حداکثری، حضور بابصیرت و آگاهانه و شناخت عنصر زمان و مکان از سوی ملت بزرگ ایران ، ترفندهای دشمن را خنثی می کند و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی همین عنصر مهم است.

وی، ادامه داد: مردم بزرگوار ما با شناختی که از دشمن دارند، در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب حضور چشمگیری داشته اند و امروز نیز بحمدالله شاهد مشارکتی بالایی در انتخابات هستیم.

سردار محمدسلیمانی، تصریح کرد: این حضور حماسی و با بصیرت و آگاهانه، زمینه های نفوذ دشمن در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی را از بین می برد.

گفتنی است: بر اساس آمار وزارت کشورتعداد واجدان شرایط شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در استان چهارمحال و بختیاری 702 هزار و 623 نفر اعلام شده است.

گفتنی است ، 709 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری از ساعت 8 صبح امروز هفتم اسفندماه، آماده حضور مردم در صحنه برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در شهرستان های مختلف صف های باشکوهی قبل از شروع اخذ رأی در شعب انتخاباتی تشکیل شده است که نشان دهنده عمق وفاداری مردم ولایتمدار استان به آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =