۰ نفر
۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تا دقایقی قبل بر اساس گزارشی که از سراسر کشور دریافت کرده ایم، نشانگر انتخاباتی با امنیت کامل است؛ تمامی دستگاه ها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

سردار «حسین اشتری» در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: بحمدالله انتخابات به دلیل تعامل نیروی انتظامی و همکاری سپاه، ارتش، بسیج دستگاه های امنیتی و خصوصا مشارکت بسیار خوب مردم به خوبی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تا دقایقی قبل بر اساس گزارشی که از سراسر کشور دریافت کرده ایم، نشانگر انتخاباتی با امنیت کامل است؛ تمامی دستگاه ها خصوصا نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امیدواریم مردم همچنان با شور و شوق پای صندوق های رای حاضر شوند، گفت: مردم در صورتیکه شاهد هرگونه موردی که مربوط به مسائل امنیتی و انتظامی است، سریعا به سامانه 110 اطلاع دهند؛ همکاران ما در نیروی انتظامی آماده پاسخگویی هستند.

سردار اشتری بیان داشت: امیدواریم که تا ساعات پایانی انتخابات همین وضعیت مطلوب ادامه داشته باشد؛ نیروی انتظامی حدودا از سه ما پیش خود را برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن انتخابات آماده کرده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته همکاران ما در نیروی انتظامی، صد در صد آماده هستند؛ بر اساس تصمیم ستاد کل و وزارت کشور مشخص شده که برای این روز چه تعداد نیرو به کار بگیریم ضمن اینکه گشت های ما نیز تا ساعات پایانی حضور خواهند داشت.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از 250 هزار نفر نیرو در سراسر کشور مسئولیت امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

سردار اشتری تاکید کرد: ملاک اقدامات ما قانون است و ما نیز مجری قانون هستیم ضمن اینکه وزارت کشور برای کاندیداها و طرفداران آن ها ضوابط و قوانینی را مشخص کرده است.

وی ادامه داد: توصیه ما این است که همه طبق قانون عمل کنند، تاکنون نیز تمامی امور هوشمندانه و طبق قانون انجام شده ؛ نیروی انتظامی نیز علاوه بر عهده دار بودن امنیت انتخابات، طبق قوانین عمل کرده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: مردم عزیز نیز با فرزندان خود پای صندوق های رای حاضر شوند و آن ها را در اجرای ماموریت ها همراهی کنند تا به درستی به وظایفمان عمل کنیم.

ناجا طبق قانون، وظایفش را به درستی انجام داده است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات، حیثیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در این انتخابات به دلیل مسائل امنیتی منطقه، شرایط خاص سیاسی و اقتصادی کشور و ... همه باید هوشیار باشند؛ چراکه دشمن از هیچ کاری دریغ نمی کند و هجمه دشمنان در همه عرصه ها کماکان وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود در قرارگاه امام علی (ع) گفت: نیروی انتظامی تا آخرین ساعات انتخابات پای کار است؛ تا این ساعت به لطف الهی، خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری انتخابات به خوبی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال مهمترین موضوع، انتخابات مطرح شد، ادامه داد: حدود سه ماه قبل، تمامی امور در این خصوص از سوی نیروی انتظامی، به صورت مستمر برنامه ریزی و پیگیری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات در شهرهای بزرگتر زودتر از سایر شهرها برگزار شده است، بیان داشت: بحمدالله حضور مردم برای شرکت در انتخابات تا ظهر امروز نسبت به دوره های قبلی انتخابات پرشور بوده است.

سردار اشتری تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده با ستاد کل و استفاده از ظرفیت های بسیج و سپاه کارها به خوبی انجام شده؛ همچنین حضور سپاه و بسیج باعث دلگرمی و قوت قلب نیروهای ما است.

وی با اشاره به اینکه هر فرد در این روز باید وظایف خود را به درستی انجام دهد، بیان داشت: تمامی کارها با همت دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی با هوشیاری و هوشمندی دنبال شده است و امیدواریم ساعات باقی مانده نیز به خوبی سپری شود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه انتخابات، حیثیت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: در این انتخابات به دلیل مسائل امنیتی منطقه، شرایط خاص سیاسی و اقتصادی کشور و ... همه باید هوشیار باشند؛ چراکه دشمن از هیچ کاری دریغ نمی کند و هجمه دشمنان در همه عرصه ها کماکان وجود دارد.

سردار اشتری گفت: دشمن با تمام قوا و تمام قد علیه جمهوری اسلامی ایران خصوصا در ایام انتخابات ایستاده است چراکه این ایام، زمینه ورود دشمنان را فراهم می کند.

وی گفت: دشمنان در این ایام به دنبال موج سواری هستند و با تمام توان آمده اند اما ما نیز با تمام قوا حضور داریم و هوشیار هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تاکنون حادثه ای که تحت الشعاع قرار بگیرد، اتفاق نیفتاده است، گفت: باید در این زمینه پیش بینی و پیشگیری کنیم و اجازه وقوع اتفاقی را ندهیم.

سردار اشتری بیان داشت: تاکنون تمامی دستگاه ها برای بهتر برگزار شدن انتخابات و آبرو داری در برابر امام راحل و مقام معظم رهبری تلاش خود را کرده اند و من نیز از همه دستگاه ها تشکر و قدردانی می کنم.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند، گفت: مردم امروز حضور پرشور خود را در انتخابات نشان داده اند که امیدواریم باعث خشنودی مقام معظم رهبری و کوری چشم دشمنان شود.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی نیز با تعامل سایر دستگاه ها و همکاری مردم طبق مقررات وظایف خود را به درستی انجام داده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مبنای ما قانون است و با فردی هم تعارف نداریم؛ برقراری امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است.

سردار اشتری بیان داشت: بحمدالله تاکنون شرایط برگزاری انتخابات مطلوب بوده است ضمن اینکه کاندیداها و طرفدارانشان قوانین را رعایت کرده اند. طبق قانون تنها مراجع قانونی حق اعلام رای دارند و اگر فردی زودتر نتایج را اعلام کند قطعا طبق قانون مانع خواهیم شد.

وی گفت: امیدواریم این آرامش به لطف خدا و همکاری مردم ادامه داشته باشد تا برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در بحث امنیتی و انتظامی برای افرادی که در ناجا و در این حوزه زحمت می کشند، رقم بخورد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =