فعالیت 54 گروه فوریت های برق استان سمنان در انتخابات هفتم اسفند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: 54 گروه فوریت های برق از این شرکت در انتخابات روز جمعه هفتم اسفندماه فعالیت داشته و ایفای نقش نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده بیان داشت: نیروهای فنی، عملیاتی و پشتیبانی شرکت توزیع برق استان به استعداد 174 نفر آماده خدمت رسانی بوده تا در صورت بروز خاموشی احتمالی به ویژه در شعب رأی، نقش آفرینی نمایند که خوشبختانه خدمات دهی مناسبی به انجام رسید.
وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، کلیه واحدهای اتفاقات و عملیات و تعمیرات خطوط توزیع برق در روز انتخابات با آمادگی کامل در سطح هشت شهرستان استان حضور فعال داشتند.
مهندس موسوی زاده خاطرنشان ساخت: تمامی امکانات شامل خودروهای عملیاتی، بالابر، جرثقیل و نیروهای اجرائی در مدیریت های توزیع برق شهرستانی مستقر بوده تا در استمرار خدمات دهی و تأمین برق مطمئن شعبه های رأی گیری نهایت مشارکت را داشته باشند.
وی ضمن قدردانی از آمادگی و حضور فعال تمامی گروه های اجرائی و پشتیبانی این شرکت در تأمین برق مطلوب مراکز رأی گیری گفت: کارکنان شرکت توزیع برق استان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشند و این انجام وظیفه و خدمت صادقانه، یک توفیق الهی محسوب می شود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =