پیام استاندار سمنان :مردم همیشه در صحنه، متدین و آگاه استان سمنان

استاندار سمنان با حضور پیامی از حضور مردم در پای صندوق های رای تقدیر نمود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین متن پیام استاندار سمنان به شرح زیر است:
سپاس بیکران از عنایات و الطاف خداوند بزرگ و همت بلند مردم غیور و آگاه در سراسر کشور خاصه مردم فهیم، انقلابی و فرهیخته استان سمنان که در سی و هشتمین بهار آزادی بهاری دیگر در عرصه وحدت، همت، تلاش، عزت ، خدمت و سرافرازی خلق کردند.
مردم همیشه در صحنه استان در حماسه 7 اسفند با حضور گسترده، پرشور و بانشاط خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بار دیگر با آرمانهای شهدا و امام شهیدان و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میثاق مجدد بستند و به جهانیان نشان دادند در تداوم اقتدار و عظمت و حفظ دستاوردها و ادامه توفیقات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تلاشها و پیگیریهای مجدانه ریاست محترم جمهوری و دولت تدبیر و امیدثابت قدم و استوارند.
این پیروزی بزرگ و حضور حماسی و برگ زرین بر همه مردم خوب استان که در همه صحنه ها و در روز گذشته هفتم اسفند حضوری مثال زدنی و بی نظیر در انتخابات داشتند مبارک باشد.
جادارد از زحمات و تلاش همه عزیزان برگزارکننده انتخابات اعم از اعضای ستاد انتخابات استان، ستادهای انتخابات شهرستانها، هیأت نظارت، هیأت اجرایی، بازرسین، نیروی انتظامی، بسیج عزیز و دیگر نیروهای مسلح، دستگاه قضایی، امنیتی و اطلاعاتی، صدا و سیمای مرکز سمنان و دیگر رسانه ها و مطبوعات، فرمانداران، بخشداران، شهرداران وکلیه دستگاههای اجرایی وکارکنان خدوم دولت که بار دیگرجلوه ای ازهمدلی، وحدت وکارایی خودشان را به منصه ظهور رساندند صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
همچنین ضمن تشکر از تمامی کاندیداهای عزیز به جهت فراهم آوردن فضای انتخاباتی گرم و پرشور و مردمی و تبریک به منتخبین مردم امیدوارم با همدلی و همکاری بیشتر با دولت تدبیر و امید گام های بزرگی برای خدمتگزاری به مردم و رشد و توسعه استان برداشته شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =