مهر نوشت: نامزد بحرینی ریاست فدراسیون جهانی فوتبال که از رسیدن به این عنوان بازماند، از بعضی کشورها که به قول خود برای حمایت از وی عمل نکردند، گلایه کرد.

شیخ سلمان یکی از نامزدهای ریاست فیفا بود که این انتخابات روز گذشته (جمعه) برگزار شد و به دور دوم کشید. در دور دوم شیخ سلمان با اینفانتینیو دبیرکل یوفا برای رسیدن به ریاست فیفا رقابت کرد ولی در نهایت نتوانست به این عنوان برسد.
شیخ سلمان در یک مصاحبه تلویزیونی از بدقولی‌هایی که نسبت به وی شده بود، گلایه کرد. وی که به نظر می‌رسید کشورهای حاشیه خلیج فارس را هدف صحبت‌هایش قرار داده است، گفت: بعضی از کشورها به ما قول حمایت دادند ولی به آن عمل نکردند. همه ما عرب هستیم ولی متاسفانه بعضی‌ها از نامزدهای دیگر حمایت کردند. امیدوارم که در آینده این رویه تغییر کند. ما به عنوان کشورهای عربی باید اتحادمان را حفظ کنیم و در قبال هم شفاف باشیم.
وی افزود: در همان دور اول انتخابات تعداد زیادی از کشورها به سمت نامزدهای دیگر چرخیدند. لازم است که به آینده و روزهای پیش رو نگاه کنیم و مهم است که فیفا از این بحران خارج شود.
فدراسیون فوتبال ایران یکی از فدراسیون‌هایی است که ابتدا قول حمایت به شیخ سلمان داده بود ولی با سفر اینفانتینو به ایران، سیاست فدراسیون فوتبال ایران تغییر کرد و گفته می‌شود علی کفاشیان به دبیرکل یوفا در رقابت با شیخ سلمان رای داده است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    282 3
    تجربه ای باشه براتون.با پول همه کار نمی شه کرد.خیلی مواظب باشین
  • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    304 4
    کفاشیان کار خوبی کرده
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    162 5
    اشكال نداره ديگه. حالا چرا گريه مى كنى؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    1 4
    اینکه عکس بن سلمان نیست