میزان نوشت: دادستان سمنان جزئیات جدید از اسیدپاشی شب گذشته سمنان را تشریح کرد و گفت: دادستانی در حال تکمیل تحقیقات پرونده و شناسایی و دستگیری متهم متواری است.

حیدر آسیابی در تشریح جزئیات اسیدپاشی شب گذشته در سمنان اظهار کرد: اسید پاشی شب گذشته حوالی ساعت 19:00 در یکی از آرایشگاه های زنانه سطح شهر سمنان اتفاق افتاد.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان ادامه داد: در جریان این اسیدپاشی دو خانم که کارآموزان آرایشگاه بوده‌اند و به جز آن دو شخص دیگری در آرایشگاه حضور نداشته، مصدوم شدند.

آسیابی افزود: طبق اظهارات مصدومان زنگ آرایشگاه به صدا در آمده و احدی از نامبردگان به زعم مشتری خانم بودن فرد پشت در، نسبت به باز کردن درب اقدام می‌کنند و متهم بلافاصله به زور وارد آرایشگاه شده و آنان را تهدید کرده و بیان داشته «طلا و جواهرات خود را به من بدهید چون اسید در اختیار دارم».

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان ادامه داد: با مقاومت بانوان مذکور درگیری فیزیکی بین آنها رخ داده است و در جریان گلاویزی طرفین متهم اسید را به سوی آنها پاشیده که روی البسه خانم‌های مذکور ریخته شده است.

وی گفت: اسید مورد استفاده اکثرا کف آرایشگاه ریخته شده و مصدوم ردیف اول با افتادن به کف آرایشگاه آغشته به اسید آسیب دیده است، ضمنا متهم با جا گذاشتن یک لنگه کفش خود در صحنه با موتور سیکلت از محل متواری شده است.

آسیابی گفت: دادستانی بلافاصله پس از اطلاع از موضوع به همراه معاونین دادستان و بازپرس شعبه اول این دادسرا و فرمانده انتظامی شهرستان در صحنه وقوع جرم حضور یافت و محل حادثه توسط تیم بررسی کننده صحنه جرم بازرسی مورد بازدید و آثار برداری قرار گرفته و سپس به بیمارستان نیز مراجعه شد که جانشین فرمانده انتظامی استان و رئیس پلیس آگاهی استان نیز حضور داشتند و با نظارت و هدایت دستورات لازم از سوی بازپرس رسیدگی کننده صادر و تحقیقات در جهت دستگیری متهم و مشخص شدن علت و انگیزه قضیه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بنا به تحقیقات صورت گرفته هدف مهاجم «ف.م» بوده است، افزود: دستور بررسی دوربین‌های مدار بسته اطراف آرایشگاه از سوی بازپرس رسیدگی کننده صادر شده است.

آسیابی گفت: مصدومین جهت ادامه درمان به بیمارستان اعزام شده‌اند و آسیب‌های وارده خیلی جدی نبوده و بیشتر از ناحیه اندام‌های فوقانی و تحتانی دچار مصدومیت شده‌اند و از ناحیه سرو صورت هیچ گونه آسیبی ندیده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب سمنان در پایان گفت: دادستانی در حال تکمیل تحقیقات پرونده و شناسایی و دستگیری متهم متواری است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    4 1
    حالا شخص دزد اسید پاش را بگیرند می بینند که کلی سابقه داشته و بار ها به زندان افتاده ولی پس از یک ریشه یابی و مدتی کوتاه زندان دوباره برگشته به اسیب زدن به جان و مال مردم
  • بی نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    5 1
    ف. م یعنی چه. این افراد بایستی به جامعه معرفی گردند.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    9 0
    20درصد و40درصد سوختگی جدی نیست؟ اینکه یکیشون توو کماست جدی نیست؟
  • بی نام AT ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    46 0
    خواهش می کنم جرایم اسیدپاشی رو سنگین تر کنید تا این امر در جامعه رایجتر نشه
  • سلام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    2 0
    خداوندا به کسیکه ننگ اسیدپاشی رو یک باربرای همیشه پرونده ش رو ببنده اجر بیکران عطا بفرما.بگو آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین لطفا.