گشت‌های ثابت و سیار نظارتی در قالب ۳۰ اکیپ در سطح  لرستان فعال می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: گشت‌های ثابت و سیار نظارتی در قالب ۳۰ اکیپ در سطح استان لرستان فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،محمدرضا صفی‌خانی ظهر امروز در کارگروه گردشگری که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اداری در راستای نظارت بر مراکز نگهداری کالا از جمله سردخانه‌ها و انبارها به میزان موجودی کالا در ابتدا و پایان دوره با هدف ذخیره‌سازی و جلوگیری از اخلال بازار روزانه رصد می‌شود.

وی افزود: طرح ساماندهی منازل مسکونی جهت اسکان مهمانان نوروزی، برنامه‌ریزی در راستای استقرار بازار، نظارت در محل برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای بهاره در کلیه شهرستان‌های استان، ایجاد گشت‌های ثابت و سیار در قالب 30 اکیپ در سطح استان لرستان در دستور کار است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: ساماندهی و راه‌اندازی اکیپ‌های بازرسی و گشت‌های مشترک جهت بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت فعال به‌ صورت شبانه‌روزی در استان، اکیپ بازرسی و گشت‌های مشترک جهت بازرسی و نظارت بر تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان از جمله هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز بین‌راهی و مهمانپذیرها انجام می‌شود.

وی از نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت در ایام فروردین خبر داد و بیان کرد: گشت مشترک با سازمان حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان جهت کنترل و تشدید بازرسی و نظارت بر خدمات ناوگان حمل‌ و نقل عمومی در طول سفرهای نوروزی راه‌اندازی می‌شود.

صفی‌خانی تصریح کرد: گشت‌های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف مرکز استان، معاونت غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی جهت نظارت بر قیمت‌ها و کیفیت اقلام پر تقاضای ایام نوروزی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی تلفن 124 طی ایام نوروز فعال و گزارش‌های مردمی به‌ صورت شبانه‌روزی ثبت می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: برنامه‌ریزی و تعیین ایام کشیک برای واحدهای صنفی به‌ ویژه واحدهای خدمات فنی، خبازی‌ها در کلیه شهرستان‌های استان به‌ منظور رفاه حال مسافران نوروزی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: فعالیت اکیپ‌های ویژه بازرسی جهت نظارت مداوم بر کانون‌های عمده تقاضا و مصرف از جمله میدان‌های میوه و تره‌بار، فروشگاه‌ها، خرده‌فروشان مواد غذایی و اماکن عرضه کیف و کفش و پوشاک صورت می‌گیرد.

صفی‌خانی افزود: هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی گشت‌های سیار با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان جهت نظارت‌های لازم بر مراکز تفریحی و زیارتی استان اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: لیست کشیک معاونت‌ها، حوزه اصناف و اتحادیه‌ها در قالب یک کتابچه به‌ منظور ارائه خدمات در ایام تعطیل تهیه و جداول روزانه جهت دریافت گزارش‌ها و جمع‌آوری اطلاعات نظارتی استان تدوین‌شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان بیان کرد: برنامه نظارتی آماده‌شده که در حین و پایان طرح بر عملکرد کارگروه نظارت شود و در روز نخست مانور شهری در تمام شهرستان‌های استان با حضور تمامی گشت‌های مشترک برگزارمی‌شود

تسنیم/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =