فیلم‌های منتخب جشنواره فجر در سنندج اکران می‌شوند

هفت فیلم برتر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سنندج اکران می شوند.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرآنلاین گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر هنرمندان و علاقه مندان سینما جهت اکران فیلم‌های سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سنندج، با پیگیری‌های صورت گرفته این امکان در قالب اکران هفت فیلم برتر این جشنواره به مدت یک هفته توسط حوزه هنری کردستان فراهم شد.

امین مرادی با اشاره به دو دوره اکران همزمان جشنواره بین المللی فیلم فجر در سنوات گذشته، افزود: بسیار تلاش کردیم تا برای سومین سال این اتفاق با توجه به پتانسیل‌های بالای فیلم و فیلمسازی در استان، صورت پذیرد که متأسفانه این موضوع تحقق پیدا نکرد.

وی ادامه داد: به منظور بهره‌مندی علاقه‌مندان و قدردانی از مردم فهیم و هنردوست استان، هفت فیلم برتر سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر که نویدبخش سالی پربار برای سینمای ایران بوده اند در آستانه سال نو به مدت یک هفته در سالن شماره 1 پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می شوند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان عنوان کرد: فیلم‌های «بادیگارد» آخرین ساخته‌ی ابراهیم حاتمی کیا، «ابد و یک روز» ساخته تحسین شده فیلمساز جوان سعید روستایی، «سیانور» اثری از بهروز شعیبی، «رسوایی 2» کاری از مسعود ده نمکی، «امکان مینا» فیلمی از کمال تبریزی، «بارکد» اثر مصطفی کیایی و «دختر» جدیدترین فیلم سیدرضا میرکریمی، فیلم‌هایی هستند که در این هفت شب به اکران عمومی در خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌های منتخب جشنواره سی و چهارم فیلم فجر، از روز چهارشنبه 12 اسفندماه جاری به مدت هفت شب و در سانس ساعت 20 و 30 دقیقه اکران می شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =