اقتصادنیوز نوشت: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اعلام آمادگی راه‌ها و راهداران جاده‌ای برای تعطیلات نوروز خبر داد.

داوود کشاورزیان با اشاره به نزدیک شدن به سفرهای نوروزی و اعلام آمادگی حدود ۱۱هزار راهدار در راه‌های کشور گفت: نوروز امسال حدود دو هزار گشت راهداری و گشت‌زنی در طول راه‌ها و ۷۰۰ اکیپ امدادی و تعمیراتی در طول راه‌های کشور مستقر می‌شوند.


وی با بیان اینکه همه تلاش راهداران این است که مسیرهای پرتردد با کمترین مشکل همراه باشد، افزود: برای نوروز ۹۵ نیز ۵۰هزار میلیارد تومان اعتبار برای خط‌کشی ۳۲ هزار کیلومتر خط برخی راه‌ها و ۳۰میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای حفاظ‌ها در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاح و ایمنی راه‌ها برای نوروز ۹۵ اظهار کرد: در طول دوماه گذشته، ۱۱۵ نقطه و مقطع پرحادثه اصلاح شده است.

به گفته رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال حاضر ۱۲۵هزار راه روستایی در کشور وجود دارد که تقریبا ۷۵درصد آن‌ها توسط دولت تامین هزینه و نگهداری می‌شود.

در آستانه آغاز سفرهای نوروزی، از صبح امروز 11 اسفندماه، پیش فروش بلیت اتوبوس‌های بین شهری برای سفرهای نوروزی آغاز شده است.
22539

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسافر IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    12 2
    چند درصد بلیط ها گرون شده؟ چون امروز رفتم ترمینال غرب تهران گفتن از 25 اسفند افزایش قیمت های جدید اعمال میشه...