مدیر کل کمیته امدد البرز خبر داد:   استقرار 240 پایگاه ثابت و سیار در البرز به مناسبت جشن نیکوکاری

مدیر کل کمیته امدد امام خمینی البرز از برگزاری جشن بزرگ نیکوکاری در این استان خبر داد و گفت: در این راستا 240 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان استقرار می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی سالار کیا اظهار داشت: جشن بزرگ نیکوکاری امسال با شعار "بهارهمدلی و شکوه مهربانی" با حضور پر نشاط نیکوکاران به مدت سه روز در استان البرز برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امدد امام خمینی البرز افزود: این جشن در سه روز متوالی و در تاریخ 12،13و 14 اسفندماه، با همکاری مراکز نیکوکاری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، مساجد و بسیج برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: چهارشنبه 12 اسفند ماه مصادف با اولین روز از جشن نیکوکاری، در کلیه مدارس استان البرز با نواختن زنگ نیکوکاری آغاز می‌شود.

سالار کیا همچنین تصریح کرد: روز پنج شنبه 13 اسفند ماه نیز جشن نیکوکاری مختص استقرار پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان البرز است و مردم نیکوکار کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل این پایگاه‌ها می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بیان کرد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری در روز 14 اسفند ماه در مصلی‌های نماز جمعه استان البرز استقرار یافته و به جمع‌آوری کمک‌های نمازگزاران اقدام می‌کند.

سالار کیا، رسیدگی به امور معیشتی محرومین آبرومند، ترویج و تقویت روحیه نوع دوستی و انفاق در جامعه اسلامی، آشنایی مردم و خیرین با فعالیت‌های امداد و ترویج روحیه دستگیری از نیازمندان در جامعه دانش‌آموزی و آینده‌سازان میهن اسلامی را از اهداف برگزاری جشن نیکوکاری عنوان کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =