تحلیل نقشه های هواشناسی، ابرناکی و وزش باد به نسبت شدید و بارش متناوب و رعد و برق بویژه در مناطق مستعد استان اصفهان را پیش بینی می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از اداره کل هواشناسی استان اصفهان تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار برای امروز و فردا(چهارشنبه) بر روی اکثر مناطق استان است.

بر همین اساس، ابرناکی و وزش باد به نسبت شدید برای اکثر مناطق استان و در نواحی جنوبی، شمال شرقی، مرکزی و شرقی بارش متناوب و پراکنده و در مناطق مستعد احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

برای صبح چهارشنبه مه صبحگاهی در مناطق جنوب و شمال شرقی استان پیش بینی می شود و از اواخر وقت چهارشنبه شاهد خروج سامانه ناپایدار خواهیم بود.

کمینه دما در 24 ساعت آینده در اکثر نقاط استان دو تا چهار درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

هوای کلانشهر اصفهان برای فردا چهارشنبه قسمتی ابری، وزش باد به نسبت شدید و بتدریج کاهش پدیده و برای روز پنجشنبه صاف تاکمی ابری گاهی وزش باد در بعد از ظهر و شب غبار محلی پیش بینی شده است.

دمای فعلی این کلانشهر 13 درجه سانتیگراد با 35 درصد رطوبت است.

خور و بیابانک با 22 درجه بعنوان گرمترین و فریدونشهر با دو درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

میزان بارندگی در 24 ساعت گذشته در شهرهای اردستان، برزک، چادگان، خوانسار، داران، دهاقان، فرودگاه، فریدونشهر، کبوترآباد، گلپایگان، بویین میاندشت، میمه، نایین، نطنز و ورزنه به ترتیب 2.6، 4 ، 0.1، 2 ، 0.6 ، 3.1 ، 0.1، 0.1 ، 0.4 ، 1.2 ، 1 ، 1.1 ، 3.6 ، 1 و 0.3 میلیمتر گزارش شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =