ایران نوشت:یک مرد که با راه‌اندازی گروهی در شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه اقدام به بارگذاری فیلم‌های غیراخلاقی می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ رضارضایی رئیس پلیس امنیت استان یزد گفت: در پی گزارش‌های مشابهی مبنی بر اینکه شخصی با راه‌اندازی یک گروه از طریق شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه اقدام به بارگذاری تصاویر و فیلم‌های غیراخلاقی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ رضایی ادامه داد: با شروع تحقیقات مأموران پلیس، مشخص شد این شخص گروهی را  راه‌اندازی کرده و اقدام به انتشار فیلم‌ها و تصاویر مستهجن و غیراخلاقی کرده که نارضایتی تعدادی از خانواده‌ها را نیز در بر داشته است.
وی با اشاره به کار اطلاعاتی مأموران پلیس و ردیابی و شناسایی این شخص گفت: مرد 24 ساله در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر شد و با انتقال به اداره پلیس به انتشار فیلم‌ها و تصاویر مبتذل و راه اندازی گروه غیراخلاقی در فضای مجازی «تلفن همراه» اعتراف کرد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    42 2
    ديگه عمليات ضربتي نميخواد كه هرچي ميشه عمليات ضربتي عمليات ضربتي انگار آپولو هوا كردن
    • بی نام RO ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
      23 9
      واقعا کسایی این کارا رو میکنن باید ببرن پیش یه روان پزشک و ببیند مشکل اصلی چیه
  • مجي IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    17 2
    واقعا خنده دار بود كه خانواده ها شكايت كردن به خاطر فرزنداشون ........ خب قربونت نزار فرزندت عضو اين گروه ها بشه و تربيت اساسي كن وگرنه اين دقيقا ميشه پاك كردن صورت مسئله بجاي حل كردنش و گرنه هزاران كروه و كانال هست . ما ايرانيها فقط هميشه صورت مسئله رو پاك ميكنيم
  • مجي IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    17 1
    و جالبه ما هميشه ميام ساده ترين كار انجام ميديم وبا زور و فشار ميخام كارمون رو حل كنيم و هميشه هم جواب عكس گرفتيم و گرنه الان با اينهمه پيشرفت علم و تكنولوژي با بستن يه گروه مشكل حل ميشه واسه اون خانواده ها ؟؟؟؟؟؟؟ هزاران سايت و برنامه هست .... بفكر تربيت اساسي و درست واسه فرزندانمون باشيم وگرنه با بستن يه گروه مشكل حل نميشه