به گزارش تسنیم: رئیس اتاق اصناف البرز از برگزاری ۴ نمایشگاه بهاره مورد تایید اتاق اصناف البرز در شهرستان‌های فردیس، هشتگرد و نظرآباد خبر داد.

حمید کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: همانطور که در کرج نمایشگاه بهاره به منظور خرید اقلام شب عید راه اندازی شده، در 3 نقطه دیگر استان نیز این نمایشگاه دایر می‌شود.
وی با بیان اینکه در کل استان البرز 4 نمایشگاه بهاره دایر می‌شود، گفت: در مناطق کرج، فردیس، هشتگرد و نظرآباد نمایشگاه بهاره که از با مجوز صنعت و معدن و اتاق اصناف دارای اعتبار است راه اندازی می‌شود.
رئیس اتاق اصناف البرز با اشاره به اینکه مسئولیت برپایی نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های استان البرز را به خود آن‌ها محول کرده‌ایم، افزود: نمایشگاه بهاره فردیس و هشتگرد نیز همزمان با برگزاری نمایشگاه کرج از 12 اسفند ماه سال جاری به مدت 10 روز آماده ارائه خدمت و فروش کالا به همشهریان است.
وی گفت: در نظر آباد نیز نمایشگاه بهاره از 17 اسفند ماه سال جاری به مدت 10 روز دایر می‌شود.
کریمی با بیان اینکه برخی نمایشگاه‌های برپا شده درسطح استان بدون مجوز مورد تایید اتاق اصناف البرز نیست، افزود: این نمایشگاه‌ها به سبب اینکه بدون کارشناسی و اخذ مجوز لازم راه اندازی شده‌اند باید تعطیل شود.
رئیس اتاق اصناف البرز گفت: در این نمایشگاه‌ها نسبت به قیمت‌گذاری کالاها برای حداقل 15 تا 20 درصدی زیر قیمت بازار کارشناسی صورت نگرفته است و از طرفی نیز مراقبت لازم برای اینکه فروشنده‌ها اجناس بنجول و بدرد نخور به مردم عرضه نکنند، وجود ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 515992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =