سخنگوی دولت به شایعاتی که این روزها بر سر اختلاف مجلس و دولت درباره تصویب بودجه 95 و افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان است پایان داد و گفت افزایش حقوق ها را از فروردین اعمال می کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین محمدباقر نوبخت در نشست خبری خود در پاسخ به سئوال سرویس مشکلات مردم درباره اما و اگرهایی که این روزها در خصوص افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان وجود دارد گفت: با این برنامه زمان بندی که از سوی کمیسیون تلفیق مجلس اعلام شد، می توانیم تا پایان اسفندماه لایحه بودجه 1395 را به قانون تبدیل کنیم. این آمادگی در دولت وجود دارد که اگر تا هفته سوم فروردین هم بودجه 95 به تصویب برسد، افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان در سال 95 از فروردین ماه انجام شود. فکر می کنم شاغلان و بازنشستگان نباید استرس داشته باشند. ضمن اینکه روحیه دولت این نیست که برای مردم دغدغه ایجاد کند. انشالله با مجلس، این مشکل را حل می کنیم. رسما از سوی بنده اعلام کنید هیچ نگرانی وجود ندارد و انشالله مشکل را حل می کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درباره افزایش حقوق کارگران نیز گفت: شورای عالی کار باید در این باره تصمیم بگیرد و در آینده نزدیک این شورا تشکیل شده و نسبت به حقوق کارگران تصمیم گیری خواهد کرد. مدیرعامل سازمان هدفمندی نیز هماهنگ کرده تا یارانه نقدی زودتر از ماههای پیشین به مردم پرداخت شود. پرداخت 34 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی با توجه به هزینه های جاری و هزینه های عمرانی، مدیریت زیادی می خواهد. همکاران ما زیر انبوه مطالبات مردم همچنان به ادامه خدمت رسانی مشغولند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    14 0
    یعنی منتظر 3تومن باشیم ماهی
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    15 3
    ببین کار به کجا رسیده که وقتی میخوان بیستم یارانه رو واریز کنن میگن زودتر. یکی نیست بگه یارانه باید یکم واریز بشه. پس منتی سر مردم نذارین.
  • تهرانی GB ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    8 0
    این خبر فرقی با خبر غیرقطعی نداشت باالاخره چند درصد ..آقای نوبخت میخواد سورپرایزمان کند ... پیش آ پیش سپاسگزاریم .
  • بی نام DE ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    5 2
    اگر و مگر را کاشتند چیزی از اتحادشان در نیامد چرا دولت لایحه بودجه را دیر به مجلس داد ؟؟؟؟ سهوا یا عمدا ؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    11 0
    اگه همسان سازي حقوق شاغلين با بازنشستگان نباشه اين افزايش مارو خوشحال نمي كنه
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    1 0
    با اهدائ سلام خدمت عزیزان خبرآنلاین . خواهشمند است با توجه به اینکه در سالهای 90 و 91 و92 نرخ تورم بیش از 40 درصد بودکه در واقعیت خیلی بیشتر بود ولی حقوق کارکنان دولت 18 درصد افزایش داشت و در آن سالها بیشترین ضرر را کارمندان دولت کردند. خواهشمند است موضوع مابه التفاوت آن سالها را پیگیری فرمایید.سپاسگزار
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    1 0
    حقوق بازنشستگی با 10سال سابقه حق بیمه رو قطع کنید و پرداخت نکنید