۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
تورگردشگری ورزشی در گرمسار برگزار شد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: تور گردشگری ورزشی خانوادگی با شرکت 168 خودروی دو دیفرانسیل در مناطقی از شهرستان گرمسار و منطقه ایوانکی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،«حسين خواجه بيدختي» افزود: اين تور يكروزه جمعه چهاردهم اسفند ماه در روستاي حسين‌آباد، منطقه چنداب و روستاي بهورد برگزار شد.
وي هدف از اجراي اين تور را معرفي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي منطقه و اشاعه فرهنگ زيست محيطي صحيح عنوان كرد و گفت: اين تور در سالگرد تاسيس كميته گردشگري ورزشي تاراز برگزار شد.
كميته گردشگري ورزشي تاراز زير نظر فدراسيون ورزش‌هاي همگاني فعاليت مي‌كند و طي هفت سال گذشته 124 تور در نقاط مختلف كشور و استان سمنان از جمله در منطقه كوير خوريان، كوير دلازيان، قصر بهرام، تنگه ظلمات و ... برگزار كرده است.
منطقه بهورد در 32 کیلومتری شمال غربی ایوانکی در شهرستان گرمسار قرار دارد، این منطقه به دلیل دارا بودن ویژگی اقلیمی و طبیعی دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است و در حدفاصل دشت و کوهستان واقع شده است.
وجود درخت چنار کهنسال و دیر زیست در منطقه امامزاده خوشنام و دریاچه سد خاکی بهورد و وجود مزارع و باغات روستایی و ارتفاعات اطراف آن، قابلیت‌های بی‌شماری برای علاقه مندان به طبیعت و ورزش‌های مختلف بوجود آورده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =