جلسه کمیته راهبری ستاد تنظیم بازار میوه در سازمان تعاون روستایی استان البرز

با حضور معاون استانداری استان البرز،جلسه کمیته راهبری ستاد تنظیم بازار میوه در سازمان تعاون روستایی استان البرز برگزار گردید.

به گزارش خبر آنلاین البرز، نشست کمیته راهبری ستاد تنظیم بازار میوه با حضور معاونت محترم توسعه اقتصادی و اشتغال استانداری البرز جناب آقای مهندس کامکار ، مهندس موسوی ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی استان، بهزاد مدیر کل محترم دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضای کارگروه در محل سالن جلسات تعاون روستایی استان برگزار گردید.
ابتدا شمس مدیر تعاون روستایی ، گزارشی از آخرین وضعیت ذخیره سازی میوه به تفکیک هر سردخانه ارائه نمودند.
وی در ادامه افزود : بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در سال گذشته علیرغم کمبود پرتقال در کشور ، استان توانسته با همکاری همه دستگاههای عضو کمیته راهبری بشکل بسیار مطلوبی توزیع میوه را در ایام نوروز سال قبل مدیریت نموده و رضایت شهروندان را جلب نماید.
مدیر تعاون روستایی در خصوص تقسیم وظایف توزیع میوه شب عید، گفت: مباشر توزیع میوه در سطح استان بر عهده اتحادیه شرکتهای تعاونی کشاورزی استان بوده که باید با سازماندهی کارگزاران خود از هم اکنون کار اجرایی خود را در سطح استان آغاز و عملیاتی نماید تا در ایام پایانی سال با مشکلی در این زمینه مواجه نشویم.
همچنین ایشان تاکید نمود که از هم اکنون باید هماهنگیهای لازم را در جهت تکمیل و شناسایی جایگاهها و غرفه ها باهمکاری شهرداری و تعزیرات حکومتی استان و سایر بخشهای مرتبط انجام شود تا در زمان مقرر زمینه خدمات رسانی به مردم در سطح استان فراهم گردد.
در ادامه جلسه مهندس موسوی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ، ضمن قرائت دستور جلسه در خصوص بررسی قیمت خرید و هزینه های تامین و توزیع و نیز بررسی عاملان توزیع و اعلام جایگاههای و مکان توزیع توضیحاتی را بیان نمودند.
سپس آقای کامکار معاون محترم استانداری البرز فرمود : باید ستاد تنظیم بازار در جهت متوازن سازی قیمتهای عرضه شده به طور جدی ورود نماید .
کامکار گفت : هدف از تنظیم بازار متعادل کردن قیمت در بازار است که دولت باید چیزی با کیفیت تر و ارزانتر از بازار را ارائه دهد. که در اصل ، تنظیم بازار برای متعادل نمودن قیمت در بازار می باشد .
در خاتمه تصمیمات کمیته بر مبنای دستور العمل تامین و توزیع در استان مورد تصویب کلیه اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =