ایسنا نوشت:عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید بعید است کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کند.

امیر عابدینی درباره حضور کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بعید است کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کند. گویا یک سری ایرادات به اساسنامه گرفته شده است.

عابدینی درباره تمدید مدت زمان انتخابات اظهار کرد: تمدید ساعت ثبت نام نامزدها چیزی را به افراد سابق اضافه نکرد و همان کسانی که از قبل اعلام آمادگی کرده بودند در انتخابات ثبت نام کردند.

او درباره جلسه امروز وزارت ورزش، سازمان بازرسی و تاج و کفاشیان اظهار کرد: جلسه‌ای برگزار شد و سازمان بازرسی ایراداتی را به اساسنامه وارد کرد. آقای کفاشیان هم علی‌رغم اصرارهای ما و دیگر اعضای فدراسیون، تصمیم گرفت برای منافع فوتبال در فدراسیون شرکت نکند. معلوم نیست آیتم‌هایی که مد نظر وزارت ورزش و سازمان بازرسی هستند در هیات دولت تصویب شود یا نه. این حرکت یک فرصت‌سوزی محسوب می‌شود.

عضو هیات رییسه سازمان لیگ همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این کارها به دلیل جلوگیری از حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال است گفت: سوال من این است که ما 8 سال با این اساسنامه فعالیت کرده‌ایم و آقایان تازه به این فکر افتاده‌اند که اساسنامه را تغییر دهند. با این کارها عملکرد خودمان را زیر سوال برده‌ایم.

او اضافه کرد: 8 سال قبل هیات دولت باید اساسنامه را تمدید می‌کرده اما الان مدرکی مبنی بر تایید شدن یا نشدن آن وجود ندارد. حال کیومرث هاشمی مدرکی را نشان می‌دهد که هیات دولت هم آن را قبول ندارد. به خاطر این حرکت‌ها کفاشیان ترجیح داد حضور نداشته باشد. اگر در آن زمان تاییدیه اساسنامه نیامده، چرا آقایان دست روی دست گذاشتند. باید پیگیر این موضوع می‌شدند.

عابدینی همچنین درباره اینکه آیا امکان تعلیق فوتبال ایران وجود دارد گفت: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. کفاشیان به خاطر این اتفاقات این تصمیم را گرفت و فعلا تصمیم گرفته در انتخابات شرکت نکند.

 

 

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    4 5
    چه خوب داداش
  • رضا A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    6 1
    بالاخره امد یا نیامد یعنی پیدا کردن جواب اینقد سخته؟
  • امیر RO ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    4 7
    خدارو شکر راحت شدیم اخیشششششششششششششش1