شهردار شهرکرد از آغاز عملیات بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی به کوی پلیس این شهر خبر داد.

 نورالله غلامیان دهکردی  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین اظهار داشت: طول این مسیر چهار خطه به طول 360 متر و با عرض ۴۰ متر است که امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی را به کوی پلیس متصل می‌کند.
وی افزود: برای بازگشایی این مسیر و اجرای عملیات عمرانی مورد نیاز شامل خاکبرداری، زیرسازی، جدول بندی و تأمین روشنایی و آسفالت آن افزون بر 20 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
شهردار شهرکرد هدف از بازگشایی این محور را دسترسی آسان و ایمن ساکنان کوی پلیس به معابر اصلی و خارج شدن از بن بست، روان سازی ترافیک و ارائه خدمات سریعتر آتش نشانی و امور شهری عنوان کرد.
غلامیان دهکردی گفت: با بازگشایی امتداد بلوار آیت الله کاشانی به سمت کوی پلیس شهرکرد، کاربری زمین های کشاورزی اطراف این محدوده به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و شهروندان مراقب باشند تا در دام افراد سودجو نیفتند.
شهردار شهرکرد تصریح کرد: بازگشایی امتداد بلوار آیت‌الله کاشانی شهرکرد، سال‌ها به عنوان یکی از خواسته‌های اصلی مردم این شهر بود که فاز نخست این طرح تا میدان معلم عملیاتی گردید و هم اکنون عملیات عمرانی این طرح تا کوی پلیس اجرایی شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه شهرکرد، یکی از کانون های گردشگری کشور محسوب می گردد و همه ساله پذیرای مسافران و میهمانان زیادی از سراسر کشور می باشد لذا بازگشایی این مسیر در جهت رفاه حال گردشگران و شهروندان نقش بسزایی دارد.
وی پیش بینی کرد بازگشایی این مسیر تا اوایل تیر ماه سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.
گفتنی است در عملیات بازگشایی و اتصال محور آیت کاشانی به کوی پلیس، شهردار شهرکرد، فرماندار شهرستان شهرکرد، معاون عمرانی و مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =