وزیراطلاعات گفت: همدلی و اتحاد مسئولان بخصوص در بحث برگزاری انتخابات اخیر، ایران اسلامی را در چشم جهانیان بزرگ جلوه داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام سيد محمود علوي، روز دوشنبه 24 اسفند در ديدار با مسئولان اجرايي، نظامي انتظامي، علما و روحانيون استان و نمايندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبري در بيت آيت الله جزايري امام جمعه اهواز با اشاره به اينكه همه اركان نظام اعم از قواي انتظامي، امنيتي، ارتش، سپاه، بسيج، شوراي عالي امنيت ملي، قوه قضاييه و وزارت دفاع و پشتيباني و در مجموع جامعه اطلاعاني و امنيتي كشور با هم افزايي بي نظير خود، دل ها و دست ها را به هم گره زدند تا اهداف عاليه كشور محقق شود افزود: اين همدلي و نزديكي دل ها بركات زيادي براي كشور به همراه داشت و ايران اسلامي را در چشم جهانيان بزرگ جلوه داد.

وي به برگزاري انتخابات پرشور و حماسي هفتم اسفند ماه 1394 مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي در سطح كشور اشاره كرد و گفت :مشاركت 62 درصدي مردم در اين انتخابات نشان داد كه مردم همراه نظام اسلامي هستند هرچند در بسياري از نقاط كشور مشاركت مردم تا 90 درصد بود كه اين از افتخارات جمهوري اسلامي ايران است.
علوي گفت: در اين انتخابات علاوه بر رقابت، شور و اشتياق به وجود آمد و تنش و التهابي هم وجود نداشت و اين يك دستاورد بسيار با ارزشي بود كه حاصل گرديد و اميدواريم اين فرهنگ سياسي انتخابات در كشور نهادينه شود.
علوي، حضور ارزشمند مردم در انتخابات را مايه رضايت خاطر مقام معظم رهبري دانست و گفت: اين يك سرمايه ارزشمند است و ملت سرافراز ايران در اين حماسه ملي (انتخابات) نشان داد به يك بلوغ سياسي رسيده اند.
وزير اطلاعات انتخابات پرشور و گرم و در عين حال بدون التهاب، ناامني و درگيري را از ويژگي هاي انتخابات اخير توصيف و بيان كرد: در اين انتخابات مشكل امنيتي و درگيري خاصي گزارش نشد و خداوند را شاكريم كه انتخابات آبرومندي با حضور چشمگير مردم برگزار شد.
علوي در ادامه پيشرفت كارها در كشور در سال جاري را خوب و مطلوب خواند و گفت: به عنوان يك خدمتگزار كوچك از اين پيوند و اتحاد عميق كه بين مسئولان و مردم شكل گرفته خداوند را شاكر هستم.
وزير اطلاعات در ابتداي سخنان خود با تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: مكتب اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام مسير ارزنده اي است كه وحدت امت اسلامي را تضمين مي كند.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    2 0
    یکی از دستاوردای بزرگ این انتخابات اینه که از این به بعد خیلی کمتر کلمه "فتنه" رو می شنویم. چون مردم خیلی چیزهارو ثابت کردن و نشون دادن قضیه اونجوری نیست که دلواپسا میگن.
  • بی نام IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    1 0
    چطور؟ عدم ورود بعضی اقایان که خسارت به بار اورد؟