۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵

انتخاب نوشت: روزنامه فیگارو طی گزارشی به پیروزی‌های انتخاباتی "دونالد ترامپ" و "هیلاری کلینتون" پرداخته است.

به گزارش «انتخاب»، این نشریه فرانسوی آورده است: جمهوری خواهان آمریکا تا کنون هر کاری از دستشان برآمده انجام داده‌اند تا بلکه جلوی صعود روزافزون ترامپ را در میان افکار عمومی بگیرند ولی تا کنون موفقیتی بدست نیاورده‌اند.

رهبران جمهوری خواه حتی اخیراً به شخصیت ها و کاندیداهای قدیمی حزب، چون "میت رامنی" و "جان مک کین" متوسل شده اند تا به یاری آنها جلوی محبوبیت مردمی ترامپ را بگیرند.

به نوشته ی فیگارو، این اقدامات به جمهوری‌خواهان محدود نمی‌شود، بلکه تمام سیاسیون آمریکا از چپ و راست دست بدست هم داده‌اند تا با این کاندیدای غیرقابل پیش‌بینی مقابله کنند.

تحلیلگران سیاسی نزدیک به جمهوری خواهان عقیده دارند که در رقابت درونی میان کاندیداهای دست راستی، اگر "کروز" موفق شود، حزب جمهوری‌خواه را دچار مخاطره می کند و اگر "ترامپ" پیروز گردد آمریکا را با خطر مواجه می‌سازد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 520254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    48 11
    خدا به مردم منطقه رحم كنه و ترامپ افراطي ديوانه و جنگ طلب راي نياره
  • مهدی DE ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    17 2
    این کار رسانه‌هاست که دارن از ترامپ یه دیوانه‌ی دلقک میسازن. اون دلقک نیست، داره کار خودش رو به خوبی پیش میبره و می‌دونه با چه حرکات و حرف‌هایی رای جمع کنه. اتفاقا داره حساب‌شده کار میکنه و اگه به دور نهایی بره، برای کلینتون هم برنامه‌های زیادی داره.
  • بی نام AT ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
    12 1
    متن با تیتر نمیخوره