۰ نفر
۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳

مهر نوشت ، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه اطمینان دارد این تیم در مسابقات سال آینده مجوز حضور در المپیک را کسب خواهد کرد گفت: ورزشکاران ایران باید در این چند سال خواب المپیک را ببینند.

تیم ملی والیبال ایران اردیبهشت ماه سال ۹۵ باید در مسابقاتی با حضور برخی تیم های مدعی شرکت کند تا در نهایت بهترین تیم آسیا و سه تیم برتر دیگر از این مسابقات که در ژاپن برگزار می شود جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کند.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که نقش مهمی در موفقیت های سالهای اخیر این تیم داشته است اطمینان داد که این تیم می تواند در مسابقات اردیبهشت ماه جواز حضور در المپیک را کسب کند.

معروف که با رای مردم به عنوان بهترین ورزشکار مرد ایران انتخاب شده است در این مورد گفت: از لطف همه مردم تشکر می کنم که بنده را به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال انتخاب کردند. امیدوارم بتوانم لیاقت این عنوان را داشته باشم و بازهم برای شادی مردم تلاش کنم.

وی در مورد شرایط تیم ملی والیبال نیز گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی بر تیم ملی والیبال حاکم است. ما از روز هشتم فروردین ماه تمرینات را برای حضور در بازیهای گزینشی المپیک را آغاز می کنیم و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که با تمام وجود در این مسابقات شرکت کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد پیشرفتی که این ورزش کرده است گفت: به هر حال همه عوامل حاصر در والیبال تلاش زیادی کرده اند تا این رشته مورد استقبال مردم قرار بگیرد. خدا را شکر می کنم که حالا والیبال به جایگاهی رسیده است که همه قشرها این رشته را دنبال می کنند.

وی افزود: والیبال سال سخت و سرنوشت سازی را در پیش دارد و تمام تلاش ما این است که بتوانیم به انتظاراتی که مردم دارند رنگ واقعیت ببخشیم و والیبال ایران را به المپیک ببریم.

سعید معروف خاطرنشان کرد: من تا به حال در مورد تیم ملی قول نداده اما این بار قول می دهم که تیم ملی ایران به المپیک صعود خواهد کرد. هدف ما این است که بتوانیم در مسابقات المپیک به مراحل بالاتر صعود کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: همه ورزشکارانی که شانس حضور در المپیک را پیدا کرده اند باید در این چند ماه باقی مانده شب ها هم خواب المپیک را ببینند و تمام تمرکزشان را روی موفقیت در این بازیها بگذارند. مشخص نیست که در المپیک بعدی کسی باشد یا نه. برای همین باید با تمام توان برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ آماده شویم.

سعید معروف افزود: از همه رسانه هایی که در این مدت از تیم ملی والیبال حمایت کردند تشکر می کنم. قطعا ما مشکلات زیادی داشته ایم اما رسانه ها حمایت کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 520699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =