باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بازیگر سریال نوروزی «بیمار استاندارد» کارگردان شدن را از دغدغه های جدی اش در عرصه هنر دانسته و گفت: ترجیح می دهم به تدریج وارد حرفه کارگردانی شوم اما دغدغه کارگردانی از ملزومات زندگی‌ام‌ هست.

بابک حمیدیان بازیگر سریال نوروزی «بیمار استاندارد» که برای اولین بار است در یک سریال مناسبتی بازی می کند و بعد از گذشت بیش از یکسال دوباره در تلویزیون بازی دارد، در پاسخ به این که كار در تلويزيون با سينما چه تفاوت هايي دارد، عنوان کرد: تلویزیون در همه دنیا مدیوم دیده شدن است و بازیگر را به اصطلاح سر سفره مردم می برد و حالا این مردم هستند که انتخاب می کنند او را ببینند یا نه. اما سینما یک ضیافت تاریخی مهم است که باید لباس خوب برایش پوشید و قواعدی را در آن رعایت کرد.

وی افزود: با توجه به هجمه امروزی کانال های تلویزیونی که هر کس در خانه اش دست کم به ۸۰۰ شبکه خارجی و داخلی دسترسی دارد و جومونگ و سریال‌های کره ای و ترک را می تواند انتخاب کند، دیگر دیده شدن چندان دغدغه‌ام نیست و من وسوسه دیده شدن ندارم. بنابراین با بازی در این سریال در حال تجربه فضایی فانتزی هستم. سعید آقاخانی و بهرام توکلی و مسعود ردایی و این گروه بی نظیر از پشت صحنه تا بازیگرانی که در سینما فعالیت می‌کنند من را به بازی در این سریال ترغیب کرده اند.

این بازیگر در پاسخ به این که تلویزیون در گذران اوقات فراغتش چه جایگاهی دارد، بیان کرد: اوقات فراغتم به مطالعه و سفر کردن وقت می گذرد. همچنین فیلم ها و سریال هایی می بینم که خودم انتخاب می کنم. عمدتا از میان سریال ها و فیلم های سینمایی خارجی انتخاب می کنم. اگرچه زمانی که سریال «مدار صفر درجه» از تلویزیون پخش می شد همه قسمت هایش را دیدم. تاریخ و مطالعه آن را دوست دارم. شبکه چهار را هم می بینم. در سفرهایی که برای کار به شهرستان ها می رویم، تماشای تلویزیون هم بخشی از گذران اوقات فراغت است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 522682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =