۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

فرماندار شهرستان دهگلان گفت: تکمیل پروژه های عمرانی، اشتغالزایی و اصلاح مدیریت شهری از اولویتهای ما در سال جدید برای توسعه شهرستان دهگلان است.

یحیی نظری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در دهگلان با بیان اینکه دهگلان شهرستانی نوپاست و بسیاری از ادارات آن تازه تاسیس هستند، اظهار داشت: حوزه مدیریت شهری در این شهرستان رضایت بخش نیست و در بحث امکانات اداری و فضای اداری مشکلاتی داریم که در سال جدید تلاش می شود به این مسائل رسیدگی شود.
نظری با بیان اینکه پروژه های مهمی را در زمینه های عمرانی، فرهنگی و کشاورزی به انجام رسانده ایم افزود: با وجود تمام مشکلات و موانع 18 پروژه آبرسانی در سطح شهرستان داشتیم که اکثر آن ها اجرایی شده اند.
وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه سلامت شهرستان دهگلان نیز گفت: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان دهگلان در سال 94 از صندوق اعتبارات تأمین اعتبار شد و تلاش می شود تا اواخر ماه خرداد بهره برداری شود.
فرماندار دهگلان در ادامه افزود: با توجه به اهتمام ویژه دولت در خصوص اشتغالزایی، تاکنون در 20 جلسه شورای اشتغال نزیک به 1000 نفر در این خصوص معرفی شده اند.
یحیی نظری با اشاره به کلنگ زنی کارخانه لاستیک بارز کردستان با حضور وزیر صنعت گفت: پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در سطح شهرستان در قالب کمیته خدمات سرمایه گذاری، حل مسائل کارگران و جلوگیری از تعطیل شدن واحدهای تولیدی و صنعتی از اهم اقدامات در زمینه اشتغالزایی در سال 94 بوده است.
وی با تشریح عملکرد ادارات در حوزه فرهنگی گفت: مهمترین فعالیت فرهنگی در سال 94 برگزاری جشنواره موسیقی لیلاخ با حمایت وزارت ارشاد بود.
فرماندار دهگلان در پایان افزود: با توجه به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی، تکمیل پروژه های عمرانی، اشتغالزایی و به اصلاح مدیریت شهری از اولویتهای ما در سال جدید برای توسعه شهرستان دهگلان است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =