خانه ملت نوشت، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شایعات مبنی بر اخراج وی از ورزشگاه یادگار امام در جریان مسابقه تراکتورسازی تبریز و پاختاکور ازبکستان را تکذیب کرد.

نادر قاضی پور، با رد شایعه هایی مبنی بر اخراج وی توسط نیروهای امنیتی از ورزشگاه یادگار امام در بازی تراکتورسازی ایران و پاختاکور ازبکستان در تبریز، گفت: من به همراه آقایان محمد حسین فرهنگی و محمد اسماعیل سعیدی نمایندگان مردم تبریز در این ورزشگاه و در بین جمعیت حضور داشتیم که مورد استقبال جمعیت چند هزار نفری از مردم قرار گرفتیم.

وی افزود: به جهت همین استقبال، جمعیت به سمت ما آمده و در پی انداختن عکس های یادگاری بودند که ماموران امنیتی برای تامین امنیت و حفاظت از ما، پیشنهاد دادند که درصورت تمایل از درب پایین از استادیوم خارج شویم؛ البته این حواشی در حالی اتفاق افتاد که ما توانستیم نیمه اول بازی را تماشا کنیم و در زمان بین دو نیمه از ورزشگاه خارج شدیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدین ترتیب مسیر 3 دقیقه ای برای خروج از استادیوم 45 دقیقه طول کشید چراکه مجبور بودیم از راه دیگری از استادیوم خارج شویم.

قاضی پور گفت: هیچ موضوعی مبنی بر اخراج من از استادیوم ورزشی یادگار امام مطرح نبوده است و همه این حواشی در پی اظهار لطف هواداران به بنده و نمایندگان تبریز صورت گرفته است.

شایان ذکر است پیش از این خبری مبنی براخراج قاضی پورنماینده مردم ارومیه توسط نیروهای امنیتی از ورزشگاه یادگار امام مطرح شده بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =