سایت روزنامه اعتماد در گفت و گو با بهروز نعمتی به موضوع بازگشت احمدی نژاد به فضای سیاسی و رسانه ای کشور پرداخت.

بهروز نعمتی نماینده مجلس نهم در پاسخ به این سوال که چرا به تازگی تیم رسانه ای رئیس دولت های نهم و دهم در فضای مجازی فعال شده اند، گفت: من فکر می کنم تیم رسانه ای او بیشتر به دنبال این است که تفکر احمدی نژاد را احیا کنند و از او چهره ای مثبت ارائه کنند.

او افزود: این درحالی است که خیلی از عملکردهای دولت های احمدی نژاد با گذشت زمان برای مردم مشخص و روشن شده است.

نعمتی با بیان اینکه آقای احمدی نژاد وقتی رئیس جمهوری بود که هشت میلیون دلار درآمد ارزی از نفت داشتیم ، گفت: اتفاقاتی که در آن دوره افتاد برای خرج کردن خیلی شیرین بود اما بعد اختلاس ها، رحیمی ها و بابک زنجانی ها پیش آمدند و مردم هیچ گاه این تخلفات را فراموش نخواهند کرد.

او بیان کرد: تیم رسانه ای احمدی نژاد می خواهد رئیس دولت های نهم و دهم را از چنین مسائلی دور کند تا بخواهند او را برای ریاست جمهوری مطرح کنند.

نعمتی ادامه داد: احمدی نژاد و هوادارانش از هر فرصت و موقعیت برای اظهارنظر و خبرسازی استفاده می کنند تا گذشته را پاک کنند.

این نماینده مجلس نهم در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد توسط شورای نگهبان رد صلاحیت می شود یا خیر، گفت: شورای نگهبان نظارت استصوابی را در دستور کار خود دارد است و شرایط امروز را نگاه می کند و نه شرایط زمانی که احمدی نژاد رئیس جمهور بوده است. اما انتخابات زود است که بخواهیم از الان درباره شرایط انتخابات صحبت کنیم. در شش ماه دوم نشان داده می شود که شرایط چگونه است.

او در رابطه با بحث یارانه 250 هزار تومانی مطرح شده از سوی احمدی نژاد نیز گفت: یارانه می خواهد پنج برابر شود و باید 220 یا 230 میلیارد تومان پرداخت شود و هر طور که حساب کنیم این عمل نشدنی است چرا که ما اگر تمام درآمدهای کشور را هم بخواهیم یارانه بدهیم باید از جای دیگر بیاوریم که ما نمی دانیم آن جای دیگر کجاست اما گویا آقایانی که چنین پیشنهادهایی می دهند به خوبی می دانند که این جاهای دیگر کجاست. اما در کل این موضوع از آن حرف هایی است که نشان می دهد سنگ بزرگ نشانه نزدن است.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    21 42
    اتفاقا مردم ماست مالی محاکمه کردن م ه کرسنت بابک زنجانی که دولت سازندگی آنرا زایمان کرد و... رانیز فراموش نمی کند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    19 24
    اقای نعمتی به کوری چشم کوردلان جان وراه دکتراحمدی نژادهمیشه زنده وپایداراست
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    17 22
    همه ما قبول داریم که آقایان رحیمی ومشائی و... نیروهای خوبی برای دولت نبودن ولی شخص احمدی نژاد درحق مردم کوتاهی نکردن وهیچی ازبیت المال رابرای خودوخانواده اختصاص ندادن
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    13 6
    من موندم که بابه صحنه امدن احمدی نژادچرایه عده ای اینقدرترسیده اند؟اگه معتقدیدکه مردم اجازه نخواهنددادکه دیگه اینقدرعصبانیت وناراحتی نداره.
  • بودا IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    7 0
    بعضی مواقع سنگ بزرگ نشانه له کردن است
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    5 7
    با آمدن صد نفر دیگر مثل احمدینژاد دیگر توان پرداخت همین یارانه را همنداردند که رسد به 250 هزار تومان مردم دیگر مردم سال 88 نیستند به قول خود دکتر ممه را لولو برد نیاد که خرابتر خواهد شد.
  • حسين A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    17 19
    ما نيز دروغهاي شما را كه در مورد برجام به مردم گفتيد فراموش نمي كنيم
    • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
      5 1
      بهتره اول یه نگاهی به گذشته بندازید ببینید باعث و بانی وضع تحریم ها کی بود، بعدا از برجام حرف بزنید
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    4 5
    احمدی نژاد هیچ حرفی از یارانه نزده وی در واکنش به این شایعه گفته: بحث یارانه 250هزار تومانی را خودشان مطرح کردند وسپس در صف گرفتن آن ایستادند.
  • بی نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    4 5
    نه آقای ابراهیمی بابا سوئیفت باز است چرا بی انصافی می کنید من خودم دیروز سر چهار راه مولوی یک سوئیفت خریدم و همانجا هم خوردم وای چقدر خوشمزه بود خدا پدر ومادر شما وهمکارانتان را بیامرزد
  • مهران DE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
    16 1
    آقای نعمتی شما اصول گرا بودند واز نرده بان اصولگرا ها بالا رفتی .خیانت چرا
  • اسفندیار A1 ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    6 3
    بازگرد ای نازنین مرد بهاری بازگرد ما بروبیم اشیان باز شکاری بازگرد لبخند محمود پیروز عام مصاف هاست