بنا به دستور فرماندار ساوجبلاغ خرید کالاهای خارجی توسط ادارات ساوجبلاغ ممنوع شد

به گزارش فارس،بنا به دستور فرماندار ساوجبلاغ ،خرید کالاهای خارجی توسط ادارات ساوجبلاغ ممنوع شد.

ابوالقاسم پالیزگیر در ساوجبلاغ گفت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه امروز ما اصلاح مشکلات اقتصادی است.

وی تاکید کرد: تنها راه برون‌رفت از وضعیت امروز اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی است و شاهد هستیم که مقام عظمای ولایت و دولت تدبیر و امید عزم جدی برای تحقق این مهم دارند.

وی افزود:‌ در این شرایط که مسئولان ارشد کشور عزم جدی برای رفع مشکلات اقتصادی و خودکفایی اقتصادی دارند، همه باید دست به دست هم دهیم تا به خودکفایی دست‌ یابیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساوجبلاغ گفت: برای تحقق این مهم باید از صنایع و تولیدات داخلی حمایت ویژه صورت گیرد و اگر بخواهیم از تولیدات داخلی حمایت نکنیم، نمی‌توانیم به خودفکایی دست یابیم.

پالیزگیر گفت: همه ما برای تحقق این مهم سهم داریم و در این راستا دستورالعملی خطاب به تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان ساوجبلاغ صادر و از آنها خواسته شده است که تحت هیچ شرایطی اقدام به خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، نکنند.

وی تاکید کرد: صدور این دستورالعمل با هدف حمایت از تولیدکننده داخلی است و امیدواریم که مردم نیز در این زمینه هوشیار بوده و با خرید کالای داخلی از صنایع و تولیدکننده ملی حمایت کنند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: ورود هر کالای خارجی به کشور آسیب جدی به تولید ملی، وضعیت اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی کشور داشته و از سوی دیگر موجب خروج ارز از کشور می‌شود.

پالیزگیر با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در این زمینه گفت: رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی صحیح به شهروندان، شرایط اقتصادی را برای مردم تشریح کرده و همه را تشویق به حمایت از تولید ملی کنند.

وی در پایان گفت: به طور قطع با داشتن عزم جدی و انجام وظائفی که در قبال توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور داریم، می‌توانیم در این زمینه نیز موفق بوده و مشکلات اقتصادی را با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برطرف کنیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =