امامی فر:برانکو می تواند پرسپولیس را قهرمان آسیا کند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس این تیم را مستحق قهرمانی می داند و معتقد است برانکو می تواند پرسپولیس را قهرمان آسیا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس در یک بازی دیدنی توانست در دقایق پایانی ملوان را شکست دهد. تیم برانکو در سه بازی اخیر توانست سه پیروزی به دست بیاورد و حالا در یک قدمی صدرجدول قرار دارد. علیرضا امامی فر بازیکن و مربی سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم در ادامه لیگ گفت: پرسپولیس بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت. آنها زود به گل رسیدند اما بلافاصله گل تساوی را دریافت کردند اما در ادامه موقعیت های زیادی داشتند که می توانستند در همان نیمه اول نتیجه را به نفع خودشان کنند.

امامی فر درباره نحوه بازی سرخ پوشان گفت: برانکو مربی با دانشی است که فوتبال روز را به خوبی می داند و این را می توانیم از نحوه بازی پرسپولیس فهمید.روزی که برانکو به پرسپولیس آمد این تیم شرایط خوبی نداشت اما برانکو ریسک کرد و توانست نتیجه بگیرد. پرسپولیس برای لحظات بازی خود برنامه دارد و برای رسیدن به گل راه های زیادی را امتحان می کنند. همچنین آنها با دو مهاجم بازی می کنند که یکی از مهاجم ها وظیفه توپ گیری و پخش آن را دارد. پرسپولیس پس از سال ها نشان داده فوتبال تا زمانی ادامه دارد که داور سوت بازی را بزند و باید برای پیروزی جنگید.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه پرسپویس چقدر شانس قهرمانی دارد گفت: یکی از جذابیت های لیگ پانزدهم این است که نمیشود پیش بینی کرد چه تیمی قهرمان خواهد شد. استقلال خوزستان،استقلال، پرسپولیس،ذوب آهن و حتی نفت تهران شانس قهرمانی دارند. هر تیمی بلغزد تیمی دیگر جایش را می گیرد و امتیاز تیم ها بسیار به هم نزدیک است. اگر به روند تیم ها نگاه کنیم در حال حاضر پرسپولیس بهترین شرایط را برای قهرمانی دارد. پرسپولیس روند صعودی خوبی را در پیش گرفته است. آنها نوزده هفته شکست نخورده اند و برانکو توانسته تیم آخر جدول را به صدر برساند. به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و می تواند پس از سال ها قهرمان لیگ شود.

مدافع سابق پرسپولیس تمدید قرارداد برانکو را بهترین کار مدیریت باشگاه پرسپولیس دانست و گفت: در این چند سال اخیر در فوتبال ما چنین حرکتی را ندیده بودیم. وقتی به یک مربی وقت بدهند او می تواند بهترین تصمیمات را بگیرد. پرسپولیس اگر بتواند سهمیه آسیا را بگیرد برانکو می تواند این تیم را قهرمان کند.
امامی فر همچنین درباره دربی هفته آینده گفت: شرایط دربی با همه بازی ها فرق می کند. مهم نیست کجای جدول هستی و دو تیم برای پیروزی به زمین می آیند. در دربی مربی ای که نترسد پیروز است. برانکو نشان داده مرد روزهای سخت است و توانسته با تغییراتی که در ترکیب میدهد نتیجه بازی را به نفع خودش کند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =