نقاشی های «زندگی از چشمان من» در حمایت از کودکان محک

نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان تارا بهبهانی ۲۶ و ۲۷ فروردین ۹۵ در مؤسسه خیریه محک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مؤسسه خیریه محک؛ دهمين دوره نمايشگاه نقاشی هنرجويان كودک و نوجوان با عنوان «زندگی از چشمان من»، ۲۶ و ۲۷ فروردين از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود.  

در اين نمايشگاه ۲ روزه كه هنرمندان كودک و نوجوان دیدگاه خود را نسبت به زندگی از طریق ۷۲ اثر هنری به نمایش می‌گذارند، حمايت و همراهی‌شان را با دوستان کوچکشان در محک اعلام می‌كنند.

تارا بهبهاني نقاش و پژوهشگر هنر درباره این نمایشگاه گفت: انگار همین دیروز بود که با ۱۶ نقاش کودک و نوجوان اولين نمايشگاه نقاشی را در محک برگزار کردیم. آن روز فکر نمی‌کردیم، تيم ۱۶ نفره ما، با حضور ياوران همراه و همدل كودک و نوجوانمان ۷۲ نفر شود. اميدوارم برگزاری اين نمايشگاه، بستر مناسبی برای حمايت همه جانبه از كودكان مبتلا به سرطان فراهم كند.

این نقاش و پژوهشگر هنر كه در نمايشگاه‌های داخلی و بين‌المللی متعددی حضور داشته است، ۱۰ سالی می شود که با برگزاري نمايشگاه نقاشي در مؤسسه خيريه محك و اهداي كليه عوايد حاصل از فروش به فرزندان محك، توجه كودكان و نوجوانان اين مرز و بوم را به حمايت از همسالان مبتلا به سرطان‌شان جلب می‌کند تا پيام دوستي و مهرباني در بين كودكان و نوجوانان كشورمان منتشر شود.

مؤسسه خیریه محک همواره در کنار مأموریت اصلی خود که حمایت همه جانبه درمانی و رفاهی از كودكان مبتلا به سرطان و خانواده‌ آنهاست، به ترویج فرهنگ کمک به هم‌نوع و آموزش نوع‌دوستی به کودکان و نوجوانان مي‌انديشد و اميدوار است آينده‌سازان ايران زمين با سنت ديرينه ‌نوع دوستي هر چه بيشتر آشنا شوند. نمايشگاه «زندگی از چشمان من» 26 و 27 فروردین ماه 1395 از ساعت 16 الی 20 در مؤسسه خيريه محك برگزار مي‌شود. 

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =