مهر نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در کارگاه تعمیر خودروهای لوکس در غرب تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۲ کارگر افغان مجروح شدند.

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حریق گفت: ساعت ۲۰:۵۳ شب گذشته وقوع آتش‌سوزی در یک کارگاه تعمیر خودروهای شاسی بلند در خیابان تیموری شرقی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. بلافاصله با اعلام این خبر سه ایستگاه به همراه خودروهای تنفسی به محل حادثه که یک تعمیرگاه ۲۰۰ متری در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه بود، اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه داخل کارگاه تعمیر خودرو، مملو از مواد آتش‌زا و بنزین بود، گفت: بر اثر آتش‌سوزی، ۲ دستگاه خودروی شاسی بلند طعمه حریق شده و در حال سوختن بودند. از این رو آتش‌نشانان علاوه بر مهار حریق شعله‌ها، از سرایت شعله‌های آتش به دیگر خودروهای موجود در تعمیرگاه جلوگیری کرده و موفق شدند در تلاشی نفس‌گیر، شعله‌های آتش را مهار کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حین انجام عملیات نجات و اطفای حریق مشخص شد یک کارگر ۲۳ ساله و یک کارگر ۳۰ ساله که قصد فرار از کانون آتش را داشتند، به دلیل وجود موانع، دچار آسیب‌دیدگی و سوختگی شدند. نجاتگران آتش‌نشانی با نجات هر ۲ کارگر جوان، آنها را که دچار دودزدگی و سوختگی شده بودند، به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی ادامه داد: علت این حادثه کار کردن غیرایمن کارگر افغان با بنزین در کنار بخاری روشن کارگاه اعلام شده است. با گذشت دو ساعت از زمان وقوع حادثه و پس از لکه‌گیری کامل محل آتش‌سوزی، محل حادثه ایمن‌سازی و به مالک تحویل داده شد.

۴۲۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    28 3
    خبرانلاین به تیترت دقت کردی؟ اول نوشتی 2 خودرو شاسی بلند بعد نوشتی 2 کارگر در اتش سوختند. عجب دنیایی شده. البته به شما هم نمیشه ایراد گرفت. شاید اصلا یه اشتباه تسامحی بوده ولی خب خودرو 200 میلیونی کجا و ادم 100 میلیونی کجا...
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    2 11
    ای بابا......
  • بی نام IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    5 0
    یعنی اگر کارگرها ایرانی بودند ایمنی را رعایت می کردند؟؟
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    4 1
    همیشه تو خبرهاتون فقط افغانی ها بندگان خدا چه هیزم تری بهتون فروختند