ایرنا-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی باید از جامعه کوچک خانواده آغاز شود که مستلزم فرهنگ سازی مناسب است.

سيد موسي حسيني كاشاني يكي از وظايف اصلي مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامي در سال جاري را فرهنگ سازي مناسب در جامعه براي تحقق اقتصاد مقاومتي عنوان كرد.
وي يكي ازبرنامه هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را توجه ويژه به اقتصاد مقاومتي در برنامه هاي مختلف دانست و افزود: اجراي اين برنامه ها با استفاده از ظرفيت هاي مختلف اين بخش همچون رسانه، فيلم، تئاتر، كتاب و... پيش بيني شده است.
وي اظهار داشت: ما در صدد هستيم تا با استفاده از اهالي فرهنگ و هنر اقتصاد مقاومتي را بيشتر تبيين كنيم تا به اقدام عملي كه رهبر معظم انقلاب مدنظرشان است دست يابيم.
حسيني كاشاني تاكيد كرد: اقتصاد مقاومتي ابتدا بايستي در سبك زندگي مردم رفته و ظهور پيدا كند.
وي با بيان اينكه براساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته در تمام برنامه هاي اين مجموعه توجه به بحث اقتصاد مقاومتي در برگزاري جشنواره ها، فراخوان ها و ديگر برنامه ها است، گفت: اين وزارت خانه به دنبال آن است كه در مجموعه خود اقتصاد مقاومتي را با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي پيدا كند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز با اشاره به اينكه به دنبال آن هستيم تا برنامه ها را مخاطب محور كنيم تا با كمترين هزينه بيشترين تاثيرگذاري را داشته باشيم، افزود: اين در حالي است كه در سال گذشته كه با مشكلات اعتباري مواجه بوديم توانستيم برنامه هاي بيشتري را برگزار كنيم.
وي بيان داشت: در سال گذشته 1.5 برابر سال قبل از آن اجراي برنامه با هزينه سه چهارمي اعتبار سال قبلش داشتيم كه نشان دهنده آن است كه با صرفه جوئي توانستيم بهترين برنامه ها را برگزار كنيم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =