۰ نفر
۱۶ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۱

روز گذشته محمود احمدی‌نژاد طی نامه‌ای خواستار استمداد مجلس برای رفع مشکلات موجود بر سر راه اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها شده بود.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی نیز امروز به نامه احمدی‌نژاد پاسخ داده است. سیدجلال یحیی‌زاده در حالی از پاسخ به نامه رئیس‌جمهور خبر می‌داد که اطلاعی از محتوای آن نداشت. یکی از مشاوران لاریجانی نیز ارسال این نامه را تایید کرد اما از محتوای آن سخن نگفت.

اگرچه احمدی‌نژاد در نامه‌اش به رئیس مجلس خواستار تعامل بیشتر خانه ملت با دولت برای رفع تنگناهای موجود در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شده است، اما لاریجانی روز گذشته در نطق پیش از دستور خود اعلام کرد که در موقع خود مجلس نسبت به اصلاح این قانون اقدام خواهد کرد.

این در حالی است که لاریجانی تاکید داشت مجلس تاکنون همکاری لازم با دولت برای تصویب این قانون را داشته است.

با این حال احمدی‌نژاد در نامه خود به رئیس مجلس نوشته است انتظار دارد لاریجانی به گونه‌ای اقدام کند که شرایط حداقلی برای اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها فراهم سازد.

وی ابراز امیدواری کرده بود تا با همراهی مجلس این اصلاحات اقتصادی بزرگ عملیاتی شده و گامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی برداشته شود.

احمدی‌نژاد مصوبه یارانه‌ای مجلس را پیچیده و دارای اشکالات اساسی و موانع متعدد بسیار دانسته بود که اجرای آن را سخت کرده و تبعات منفی‌ای را به دنبال خواهد داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 52650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =