ایسنا نوشت: فرماندار شمیرانات از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان در پی هشدار هواشناسی و آماده باش در 14 استان از جمله استان تهران خبر داد و افزود: به صورت لحظه‌ای وضعیت شمیرانات در دو بخش لواسانات و رودبار قصران رصد می شود.

عزت الله خانمحمدی گفت: با توجه به احتمال ادامه بارش‌ها و وقوع سیلاب تمامی دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان از جمله هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راه و شهرسازی، امور آب، گاز و برق برابر ابلاغی که در ستاد مدیریت بحران شهرستان انجام شده است در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت بروز حادثه خدمات مناسب را به شهروندان شهرستان ارائه دهند.

وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهرستان وجود ندارد و تا ساعت 11 صبح امروز(جمعه) برابر گزارشی که از دستگاه‌ها گرفته شده هیچ مشکلی در دو بخش لواسانات و رودبار قصران وجود ندارد.

وی تاکید کرد: اعلام کرده‌ایم در سطح شهرستان به ویژه دو بخش لواسانات و رودبار قصران وضعیت لحظه به لحظه رصد و در صورت بروز حادثه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن ارائه شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    1 1
    آدم کره زمین رو گرم کرده و تاوان اون هم تغییر اقلیمه
  • بی نام A1 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
    0 0
    ما که بیچاره شدیم کل کتاب هامو اب از بین برد مثلا 3 هفته دیگه کنکور دارم الان اومدم تهران کتاب بخرم کاشکی مسئولین کار کنند تازه این امکان برا من وجود داشت