شهردار کرج گفت: ارج نهادن به خواسته های شهروندان از اولویت های اصلی شهرداری این کلانشهر بوده و درتمام پروژه های شهری و رسالت های این دستگاه خدمات رسان نظرات و مشارکت مردم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،علی ترکاشوند با همراهی تنی چند از مدیران ارشد شهرداری کرج در منطقه 8 این کلانشهر حضور پیدا کرد و در جریان برنامه ها و عملکرد عمرانی و خدماتی این منطقه قرار گرفت.

شهردار کرج در این بازدید اظهار داشت: عملکرد شفاف، پاسخگویی سریع به مراجعین و کسب رضایتمندی شهروندان از جمله اولویت های شهرداری این کلانشهر بوده است که با همت کارکنان این دستگاه تا به امروز با توجه انعکاس رضایت شهروندان از خدمات رسانی شهرداری چه از لحاظ کمی و چه کیفی بصورت مطلوبی محقق شده است.

ترکاشوند در بخشی دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال 95 که با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است، شهرداری کرج با رویکرد صرفه جویی در هزینه های جاری، بهره گیری از امکانات و استفاده موثر از منابع پایدار به ندای مقام عظمای ولایت لبیک می گوید.

این مسئول ارشد شهری، شهرداری ها را یکی از نهادی های عمومی دارای ظرفیت جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد و گفت: نقش تاثیر گذار این دستگاه در اجرای اهداف سالجاری می تواند بسیار ارزنده باشد.

وی، اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح شهر را بر اساس برنامه های کارشناسی شده یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و ادامه داد: اگر در شرایطی که شهرداری با کمبود و محدودیت اعتبارات مواجه هستند پروژه ها با حداقل هزینه، همراه با رعایت کیفیت لازم اجرا شود گامی در جهت عملیاتی نمودن اهداف اقتصاد مقاومتی برداشته می شود.

شهردار کلانشهر کرج در پایان سخنان خود یادآور شد: قطعا عملی شدن اقتصاد مقاومتی میتواند نمود عینی مبارزه با رکود اقتصادی، گرانی و بسیاری از مشکلات کشور باشد که هدف اصلی هم در طرح چنین شعاری انجام اقدامات تمامی ارگان ها و دستگاهها در این زمینه خواهد بود.

سعادت مدیر منطقه 8 شهرداری کرج نیز در پایان با ارائه گزارشی از عملکرد عمرانی، خدماتی، فضای سبز، ترافیک و ... اضافه کرد: این منطقه با استفاده از تمام پتانسیل خود در راستای تکریم ارباب رجوع، سرعت عمل و بهبود روش در پاسخگویی به مراجعین و همچنین تسریع راندمان کاری قدم های موثری را برمیدارد و این مهم در سال 95 ازمهمترین برنامه های منطقه می باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =