به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بحث اعتراض به افزایش کرایه های تاکسی در مسیرهای درون شهری کلانشهر رشت، باعث واکنش مرتضی شریفی مدیرعامل تاکسیرانی شهر رشت شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر رشت در توضیح خبر منتشر شده با عنوان " انتقاد به افزایش کرایه های تاکسی در کلانشهر رشت/ تاکسیرانی: معترضان به فرمانداری شکایت کنند" توضیح داد: معترضان به نحوه نرخ گزاری کرایه های تاکسی می توانند راسا به سازمان تاکسیرانی رشت مراجعه کنند، بنده و سایر کارشناسان در خدمت هستیم تا دلایل و توجیهات افزایش این کرایه ها را عنوان کنیم. همچنین معترضان می توانند با سامانه 137، شکایات خود را به ما منتقل کنند تا پیگیری کنیم.
او در پاسخ به این سوال که متعرضان به افزایش کرایه ها بیش از نرخ تورم می توانند به فرمانداری رشت مراجعه کنند یا نه؟ توضیح داد: نیازی به این کار نیست. فرمانداری به عنوان یک مرجع حاکمیتی ناظر بر فعالیتهای ماست و لزومی ندارد کار سطحی رسیدگی به انتقادات که از وظیفه ما است به فرمانداری ارجاع شود. ما به عنوان مرجع پیشنهاد دهنده نرخ کرایه ها پاسخگو هستیم و دلایل خود را به کسانی که در این باره انتقاد دارند، توضیح می دهیم.
23231
نظر شما