۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۹
برنی سندرز صداقت جرج کلونی را تحسین کرد

جرج کلونی که این پایان هفته میزبان مراسم جمع‌آوری کمک‌مالی برای هیلاری کلینتون بود، خود این گونه پول را ناپسند و موهن توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اظهارات کلونی در این باره، برنی سندرز رقیب هیلاری کلینتون در حزب دموکرات صداقت و راستی کلونی درباره این موضوع را ستود و گفت : «یکی از تراژدی‌های بزرگ این است که پول‌های بزرگ انتخابات را می‌خرند.»

کلینتون در حال حاضر در انتخابات درون حزبی از سندرز پیش است. ماجرای جمع‌آوری کمک مالی کلونی برای کلینتون در سان‌فرانسیسکو و لس‌آنجلس با انتقادات فراوانی از سوی کمپین سندرز روبه‌رو شد و حتی عده‌ای از هواداران سندرز بیرون محل برگزاری مراسم تجمع و به آن اعتراض کردند.

جرج کلونی در پاسخ به پرسش مجری ان‌بی‌سی درباره مبالغ بالایی که درباره این موضوع گفت : «شب گذشته عده‌ای مقابل محل برگزاری مراسم ما دست به اعتراض زدند و حق هم داشتند. آن‌ها کاملا حق دارند. اینکه باید اینگونه پول‌ها را در سیاست داشته باشیم، احمقانه است. من کاملا موافقم.»

سندرز هم صبح یکشنبه به سی‌ان‌ان گفت : «من احترام فراوانی برای صداقت و راستی جرج کلونی در رابطه با این موضوع قائلم. یکی از تراژدی‌های بزرگ این است که پول‌های بزرگ انتخابات را می‌خرند.» او در ادامه افزود : «رهبران احزاب نباید پاسخگوی نیازهای وال‌استریت و حامیان مالی بزرگ کمپین‌های تبلیغاتی باشند. اینکه افرادی قادر باشند با ارقام بسیار بالا در کمپین‌های تبلیغاتی مشارکت مالی داشته باشند کار درستی نست. این دموکراسی نیست، این حرکت به سوی الیگارشی است. این مشکل امروز سیاست آمریکا است. آیا دولت ما پاسخگوی همه مردم است یا تنها یک درصد از مردم را نمایندگی می‌کند؟»

مراسم جمع‌آوری کمک مالی برای هیلاری کلینتون جمعه از سوی شروین پیشه‌ور کارآفرین عرصه فناوری برگزار شد و جرج کلونی و همسرش امل کلونی میزبانان مراسم بودند. هزنیه بلیت حضور در این مراسم بین 33 هزار 400 دلار تا 353 هزار و 400 دلار بود. همزمان حدود 200 تن از هواداران برنی سندرز بیرون محل برگزاری این رویداد دست به اعتراض زدند.

منبع : گاردین / 17 آوریل

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
    0 0
    ۳۵۳ هزار دلار...فک کنم اعداد اشتباه نوشته شدن