ایسنا نوشت: حزب‌الله لبنان به اقدام جنجالی مقامات رژیم صهیونیستی در برگزاری جلسه کابینه این رژیم در بلندی‌های جولان سوریه واکنش نشان داد.


به گزارش خبرگزاری دانشجئیان ایران (ایسنا)، حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با این اقدام، حرکات این‌چنینی را تأکیدی بر ماهیت خصمانه و توسعه‌طلب صهیونیست‌ها علیه ملت عربی دانست و تاکید کرد: این اقدام نشان می‌دهد که تعامل با رژیم صهیونیستی جز از راه مقاومت مستمر و استفاده از همه امکانات و درصدر آن انتفاضه مردمی میسر نیست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه المنار، حزب‌الله لبنان همچنین تأکید کرد که این اقدام مقامات صهیونیست بیانگر تلاش مداوم جنبش صهیونیسم برای دخالت در امور سوریه و تلاش برای تجزیه این کشور و تصرف منطقه اشغالی جولان و ایفای نقش در داخل سوریه به شکل مستقیم و یا غیرمستقیم از طریق همکاری با گروه‌های تروریستی و تکفیری است.

حزب‌الله لبنان موضع اتحادیه عرب و کشورهای عربی در قبال تعرض به حاکمیت و وحدت یک کشور عربی را در شرایطی که برخی از این کشورها از هیچ تلاشی درجهت فتنه‌انگیزی و حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست‌ها دریغ نمی‌ورزند، زیر سوال برد و یادآور شد که برخی از این کشورها در جهت تحقق اهداف جدید دشمن صهیونیست گام برمی‌دارند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =