ایرنا نوشت: ژنرال« یائیر گولان» نائب رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی تاکید کرد: اسرائیل با هوشیاری بالا چگونگی اجرای توافق هسته ای امضا شده بین ایران و قدرت های بزرگ را رصد می کند.

به گزارش ایرنا، این ژنرال صهیونیست در كنفرانسی خبری با بیان اینكه «ایران همچنان به حزب الله لبنان كمك می كند»، گفت: جنگ آینده به لبنان محدود نخواهد شد و پاسخ اسرائیل بسیار سخت خواهد بود.

وی با اشاره به ترس شدید صهیونیست ها ازقدرت فزاینده حزب الله، لبنان را به « ویرانی بزرگ و نابودی زیرساخت ها و خانه های مردم » در جنگ آینده علیه این كشور تهدید كرد.
گولان همچنین اعتراف كرد كه « حزب الله با متحول كردن قدرت خودبه توانمندی های جدیدی دست یافته و به خطری بزرگ برای اسرائیل تبدیل شده كه در گذشته مشابه آن دیده نشده است.
ارتش صهیونیستی به تازگی چندین رزمایش در بخش هائی از مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با سوریه و لبنان برگزار كرد.
نائب رئیس ستاد مشترك ارتش صهیونیستی تاكید كرد كه نتیجه هرگونه رویاروئی و جنگ آینده در مقایسه با جنگ های 20 سال گذشته « بسیار خطرناك تر» خواهد بود.
وی گفت: جنگ آینده اسرائیل و حزب الله ، جنگی كوچك نخواهد بود و لبنان ضررهای ویرانگری را در این جنگ بسیار گسترده متحمل خواهد شد.
این ژنرال صهیونیست اضافه كرد: در روزهای گذشته هر روز از تهدیدهای غزه علیه اسرائیل می شنویم در حالی كه ارتش اسرائیل برای جنگ و رویاروئی در جبهه های شمالی آماده می شود.
یائیر گولان همچنین اعتراف كرد كه « سطح همكاری امنیتی اسرائیل با مصر و اردن برای جنگ علیه گروه هائی مانند داعش به طور بی سابقه افزایش یافته است».
« رئوفین ریفلین» رئیس رژیم صهیونیستی هم از پایگاه های نظامی و رزمایش تیپ هفتم زرهی ارتش این رژیم در دشت جولان اشغالی سوریه دیدن كرد.
نائب رئیس ستاد مشترك و « افیف كوخافی» فرمانده جبهه شمالی ارتش صهیونیستی به ریفیلن گزارشی از اوضاع منطقه دادند.

** تشكیلات خودگردان به حفظ امنیت اسرائیل متعهد است
ژنرال « عاموس گلعاد» رئیس گروه سیاسی امنیتی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هم در مصاحبه با پایگاه خبری « والا» گفته است كه در منطقه غزه انتظار داریم اوضاع آرام باشد زیرا برنامه های بازدارندگی موثر بوده اند.
وی با بیان این كه « تشكیلات خودگردان فلسطین به حفظ امنیت اسرائیل متعهد است و حماس را دشمن می داند».
گلعاد افزود: حماس دشمن مصر است و به تازگی اردن دفاتر اخوان المسلمین را كه حماس هم جزو آن است، تعطیل كرد.
این ژنرال صهیونیست ادعا كرد: كشف تونل غزه ثابت كرد كه قدرت های ارتش اسرائیل بسیار عمیق و بزرگ است.
وی به آنچه« هماهنگی امنیتی بین روسیه و اسرائیل » خواند، اشاره كرد و گفت: « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل برای حفاظت از امنیت اسرائیل در جبهه جولان به مسكو سفر كرد.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =