ایرج کارخائی از تلاشهای کلیه خبرنگاران مطبوعات و رسانه های گروهی استان و روابط عمومی های استان در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی سفر ریاست جمهوری تقدیر نمود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان از تلاشهای کلیه خبرنگاران مطبوعات و رسانه های گروهی استان و روابط عمومی های استان در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی سفر ریاست جمهوری تقدیر نمود.
وی افزود: اینک که با حضور بی نظیر و مثال زدنی مردم شریف، ولایت مدار و قدرشناس استان در استقبال شایسته از فرزند برومند استان سمنان رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر حسن روحانی، برگ زرین دیگری در تاریخ سراسر درخشان این استان به ثبت رسید و نمایش بزرگی از همدلی، وحدت و صمیمیت و علاقمندی اقشار مختلف مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید به نمایش گذاشته شده، جا دارد از زحمات و تلاش های بی دریغ کلیه خبرنگاران، مدیر مسئول و سرپرستان اصحاب مطبوعات و رسانه های گروهی که در تحقق این حماسه بزرگ مردمی در اطلاع رسانی به عموم برای حضور در مراسم استقبال و سخنرانی رئیس جمهور محترم و انعکاس مطلوب و بسیار مناسب برنامه های سفر در روز 31 فروردین تلاش نموده اند تقدیر و تشکر گردد.
همچنین در کنار خبرنگاران پرتلاش، مسئولین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و مسئولین روابط عمومی های فرمانداری ها و شهرداری های استان در عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی سفر پر خیر و برکت ریاست محترم جمهوری نقش آفرین بودند و توانستند با تلاش های مساعد بستر و زمینه حضور گسترده و خاطره انگیز مردم عزیزمان را در استقبال از فرزند پر افتخار استان مهیا کنند، که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می گردد.
انشاءا.. با همیاری و همدلی و مساعدت خبرنگاران محترم و روابط عمومی ها، دستاوردهای بزرگ این سفر در بخش های مختلف به اطلاع مردم متدین و انقلابی خواهد رسید.
از خداوند منان سلامتی و توفیق همه عزیزان را خواستارم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =