۰ نفر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۰
اجرای طرح پاک سازی تالاب های پلدختر

همزمان با روز زمین پاک طرح پاک سازی تالاب های پلدختر اجرا شد

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر ، این طرح به همت اداره حفاظت محیط زیست و همکاری تشکل ها، مرکز بهداشت ، دانش آموزان و کارکنان محیط زیست در تالاب های ولی عصر (عج) پلدختر اجرا شد .
شرکت کنندگان در این طرح هر کدام با در دست داشتن یک کیسه زباله اطراف تالاب های پلدختر را از وجود زباله ها پاک کردند .
رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر در حاشیه این طرح در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در پلدختر گفت: فرهنگ سازی و صیانت ازمحیط زیست اولویت کارهای این اداره است امیدواریم با تلاش گروه های مختلف مردم نهاد و کمک مسئولان در زمینه فراهم کردن طبیعت پاک به فرزندان موفقیت بیشتری را بدس آوریم .
امیررضا محمدی نژاد با بیان این که زمین پاک موجب سلامتی انسان ها است افزود: در دین مبین اسلام خاک جزو پاک کننده ها است بنابر این داشتن زمین پاک و عاری از زباله باید جزو آرزوهای همگان باشد.
وی تصریح کرد: در این راستا لازم است فرهنگ سازی دقیقی صورت گیرد زیرا پاک نگه داشتن زمین حق نسل های آینده است .
رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: بشر امروزی به منظور استفاده روز افزون انرژی ، افزایش تولیدات صنعتی از منابع طبیعی و سوخت های فسیلی محیط زیست خود را با روش های نادرست استفاده از خاک موجب فرسایش شدید آن شده است .
فزود: بشر در عصر كنوني ، محيط طبيعي و اطراف خودرا بمنظور استفاده روز افزون انرژي ، سوخت هاي فسيلي و افزايش توليدات صنعتي از منابع طبيعي تهي ساخته و با روش هاي نادرست استفاده از خاك ، موجب فراهم شدن فرسايش شديد آن شده است

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =