سخنگوی شورای مرکزی ائتلاف اصول‌گرایان گفت: مردم بدانند کسانی که مدعی پیروزی در انتخابات هستند و دم از قانون می‌زنند، همان کسانی هستند که در انتخابات سال 88 پا روی قانون گذاشته فتنه به پا کردند.

 غلامعلی حدادعادل در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه روز گذشته شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: این جلسه در محل جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد و 14 نفر از اعضا به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی در این جلسه حضور داشتند.

وی از ادامه فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد و افزود: در این جلسه نظر تمام اعضا بر ادامه فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان حول محور «وحدت اصولگرایان»؛ یعنی نظر اعضای شورا این بود که با پایان انتخابات، پایان فعالیت شورای ائتلاف اصولگرایان محسوب نمی‌شود و شورا فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: موضوع اصلی بحث در جلسه روز گذشته برگزاری مرحله دو انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود و اعضای شورا بر اهمیت این مرحله و تاثیر آن در شکل‌گیری و ترکیب مجلس دهم تاکید کردند و همچنین بر ضرورت حضور مردم در حوزه‌هایی که به مرحله دوم رسیده نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان خواهان حضور کیفی مردم در مرحله دوم مجلس دهم شد، یادآور شد تا در این مرحله نیز مردم با انتخاب اصولگرایان بتوانند مجلسی در مسیر اهداف امام و رهبری داشته باشند، یادآور شد: در این جلسه از نامزدهای اصولگرایی که به مرحله دوم انتخابات نرسیدند درخواست شد تا از طرفداران خود بخواهند در مرحله دوم به نامزد اصولگرایی که مطرح شده است، رای بدهند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگران اظهار داشت: در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان خواسته شده که همه اصولگرایانی که در مرحله اول با همدیگر رقابت داشتند با امکانات تبلیغی و طرفداران خود را برای نامزد اصولگرایی که به دور دوم راه یافته است به کار گیرند. همچنین در این جلسه از مردم خواسته شد به نامزدهایی رای دهند که قصدشان حل مشکلات واقعی مردم است.

حدادعادل ادامه داد:‌در جلسه شورا از مردم خواسته شد به کسانی که می‌خواهند مسائل واقعی و مشکلات اقتصادی مردم را در حاشیه و تحت‌الشعاع قرار دهند، رای ندهند و تاکید شد که مردم سعی کنند براساس شناخت دقیق از اشخاص نامزدها رای دهند و در رایی که به نامزدها می‌دهند سابقه نامزدها را بررسی کرده  و جریانات سیاسی که از نامزدها پشتیبانی می‌کنند، توجه کنند.

وی تصریح کرد: مردم حافظه سیاسی خود را به کار گرفته و بدانند کسانی که امروز ادعای پیروزی در انتخابات 7 اسفند را کرده‌اند و دم از قانون می‌زنند، همان کسانی هستند که در انتخابات سال 88 پا روی قانون گذاشته و عده‌ای را به تخریب اماکن عمومی دعوت و تشویق کردند و رعایت قانون را نکردند و فتنه به پا کردند؛ آنها حالا چهره عوض کرده و نقاب قانونمداری به صورت زده‌اند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگران با اشاره به اظهار نگرانی شورای ائتلاف اصولگرایان از دخالت مسئولان دولتی در انتخابات تاکید کرد: در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان این اظهار نگرانی از دخالت آشکار مسئولان دولتی در انتخابات مطرح شد و نمونه‌های متعددی ذکر شد و از اینکه برخی مسئولان باید بیطرفی خود را در اجرای انتخابات نشان دهند، آشکارا گرایش خود را به یک جریان سیاسی اعلام کرده و در مجامع مردم را به رای دادن به نامزد یک جریان خاص دعوت می‌کنند و مسئولان استانی را تشویق می‌کنند که امکانات را در اختیار نامزدهای خاصی بگذارند.

حداد عادل گفت: شورای ائتلاف اصولگرایان از مقامات وزارت کشور، دولت و شورای نگهبان خواست نسبت به این موارد تخلف بی‌اعتنا نباشند.

وی ادامه داد: این موارد تخلفی به صورت متعدد در سطح کشور گزارش داده شد و نمونه‌های آشکار و پنهانی از دخالت مقامات دولتی در انتخابات مرحله اول وجود داشته که مقدمه‌ای برای دخالت صریح‌تر در مرحله دوم شده است. در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان تصریح شد مجلسی که نمایندگانش با دخالت و حمایت دولت انتخاب شوند، نمی‌تواند مجلس مستقلی باشد و از حقوق مردم دفاع کند. چنین مجلسی از تفکر انقلابی و روحیه جهادی به دور می‌باشد و دنباله‌رو دولت‌های بی‌اراده خواهد شد.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگران افزود: در جلسه شب گذشته یادآوری شد که برخی جریانات سیاسی که در گذشته برخی نمایندگان طرفدار دولت را به طعنه «وکیل‌الدوله» می‌نامیدند، امروز خودشان برای رای آوردن به وکیل‌الدوله شدن افتخار کرده و دخالت برخی مسئولان این روند نادرست را تشدید می‌کند.

حداد عادل در پاسخ به پرسشی در خصوص چگونگی تشکیل فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم گفت: فراکسیون اصولگرایان بعد از مرحله اول جلساتی داشتند و هیئت مدیره موقت 7 نفره انتخاب شده است که وظیفه آنها مدیریت اصولگرایان منتخب در مرحله گذاری که فاصله با تشکیل مجلس دهم است، بود و بعد از تشکیل رسمی مجلس و مشخص شدن ترکیب نهایی، فراکسیون اصولگرایان سازوکار نهایی خود را با رای اصولگرایان پیدا خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای تشکیل فراکسیون رهروان دارید، گفت: یکی از مسائل مهم در آغاز مجلس دهم، انتخاب رئیس مجلس است که طبعا یکی از دو گزینه آقایان لاریجانی و عارف مطرح خواهند شد و مورد نظر هستند و نتیجه تابع ترکیب مجلس دهم خواهد بود و بعید است که الگوی مجلس دهم در تشکیل فراکسیون‌ها در مجلس دهم قابل تقلید و تکرار باشد.

حداد عادل با اشاره به فضاسازی جریان رقیب در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: عده‌ای پیام داده و به گونه‌ای وانمود می‌کنند که انگار در انتخابات 7 اسفند اصلاح‌طلبان پیروزی قاطعی داشتند و مجددا می‌خواهند در روز 10 اردیبهشت نیز همان پیروزی را تکرار کنند. برخی تهران را برابر همه ایران می‌دانند و ما باید تاکید کنیم ایران فقط تهران نیست و در تهران نیز با یک تفاوتی جزئی به پیروزی رسیدند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 530573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 158
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فريد ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    اقاي حدادلطفابه شعورملت توهين نكنيد شماشكست خودتون روبپذيريد براي ماكافيه
    • بی نام A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      حالا این افراد فتنه گر یا هر چی که بودن ... جایگاه مردمیشون از شما بیشتر بوده که پیروز انتخابات شدند
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      مگر شورای نگهبان فتنه گران را رد صلاحیت نکرده بود؟
    • بی نام A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      ول کن دادا طرف رای نیاورده واسه همین داره خودشو به درو دیوار میکوبه خخخخخ
    • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      توجه آقای حداد رو جلب میکنم به اینکه کسانی که در این انتخابات پیروز شدند رای مردم را دارند و کسانی که شکست خوردند خیر
    • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      اگه این توهینه پس تهمت تقلب در انتخابات هم توهینه ...
    • بی نام A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      201 9
      انشاا...نتیجه پیروزی قاطع در مرحله دوم و سالهای ۹۶ و۹۸ معلوم خواهدشد و از خواب بیدار میشوند
    • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      224 9
      چرا شورای محترم نگهبان آرای منتخب سوم اصفهان را باطل کرد؟؟
    • محسن A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      دیدیم اصلاح طلبان چقدر برای رای مردم ارزش قائل بودن و تا رای نیاوردن ریختن تو خیابون الانم اگه رای نمیاوردن بازم همون اوضاع 88 اتفاق میفتاد ما هم برای جلوگیری از نا امنی و اغتشاش مجبور شدیم به اصلاح طلبا رای بدیم آخه هیچ مصلحتی بالاتر از امنیت نیست.
    • بی نام A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      153 8
      "شورای ائتلاف اصولگرایان خواهان حضور کیفی مردم در مرحله دوم مجلس دهم شد" حضور کیفی یعنی اینکه اونایی که به ما رای نمیدن نیان
    • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      43 11
      خدا وکیلی این دلواپس ها هم شده اند مثل پرسپولیسی ها که اگر عدد 6 را ازشون بگیرند هیچ چیزی برای گفتن ندارند.اینها هم اگر کلمه های فتنه و دشمن را ازشون بگیرند به خواب ابدی مشرف میشوند.چون حیات سیاسیشان در ایجاد تشنج میباشد.در ست مانند اسرائیل که برای بقا و اتحاد به دشمن نیاز دارد.تا بتواند در سطح دنیا جنایتهای خودش را بپوشاند و مظلوم نمایی کند
    • بی نام A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      15 1
      لطفا از طرف مردمی که به شما رای ندادن حرف نزنید,براشون تعین تکلیف هم نکنید..
    • فرشاد A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
      0 3
      اینها نتیجه فرهنگ پذیری عموم مردم عادی از ماهواره است که مقصر سیاستمداران مذهبی هستند که نسبت به گسترش ماهواره بی تفاوت بودند همین روش را معاویه با حضرت علیع کردند که در منبرها به حضرت علی توهین میکردند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    مردم خوب میدونن چه چیزی را باید بدونن. شما و امثال شما کم آوردین دست به حمله جدیدی به اسم مردم زدید.
  • محمد A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    بی خیال دکتر جون. مگه شورای نگهبان میذاره فتنه گر جماعت بیاد کاندیدا بشه؟ شکستید رفت پی کارش. صلوات برفست.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      احسنت گل گفتی.
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    در هر صورت مردم باعث پیروزی این عده شده اند واینگونه تفسیر یعنی مردم موافق فتنه بوده اند یه کم برای چنین تفسیرهایی دقت داشته تا بهانه دست دشمن ندهید
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    توهین به رای ملت خیانت به انقلاب و امام است جناب حداد شکست خوردی دیگه اسمان ریسمان نباف
  • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    اون شلوغی هایی که شما میفرمائید یک شروع کننده داشت که به مردم توهین کرد. شما اول اون شخص و مدافعاش رو دادگاهی و حصر کن بعد راجع بقیش میشه صحبت کرد.
  • برزو A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    شکست خوردگان...
  • بانام A1 ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    652 9
    ایشان درست می گویند. در ظاهر فرق بین نفر سی ام یا سی و یکم فقط یک عدد است که شاید بسیار جزیی باشد اما زمانیکه نفر سی و یکم به مجلس نمی رود میتواند درک کرد که این عدد چقدر بزرگ هست
  • على A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    552 7
    اگر اينطوره كه شما ميگين پس تعبير دو ميليون نفر واجد شرايط راى دادن در تهران با شما كاملا متفاوته كه يعنى مى فرماييد اين جمعيت در تاييد فتنه به ميدان راى دادن امدند؟ اگر جواب مثبت است كه واويلا...
  • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    521 9
    ایشون نماینده مردم هم نیستند دیگه. هنوز هم نه درک کرده اند و نه حاضر به قبول شکست هستند.
  • بی نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    318 7
    تفاوت جزئي؟
    • رضا IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      10 29
      300
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    479 8
    واقعا کی می خواهید از خواب بیدار شید؟؟؟؟؟ الآن شما همه خوبید
  • بی نام DE ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    527 9
    31
    • مظاهر IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      91 4
      مختصر و مفید.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    546 9
    حاج آقا شما واقعا روی سخنت با مردمه؟ مردم که خودشون به این آدما رای دادن
  • مستعار A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    فعلا که اصولگراها همش میگن ما پیروز شدیم
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      ایران فقط تهران نیست لطفا یک نگاه به بقیه حوزه ها بندازین
    • بی نام A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      ایران فقط تهران نیست لطفا یک نگاه به بقیه حوزه ها بندازین
  • هلیا A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    عجب ... پس اصولگرایان برنده انتخابات مجلس بودند و ما نمیدانستیم. خدا همه را به راه راست هدایت کند بخصوص متوهمان خود اصولگراپندار را .
    • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      92 7
      افرین بر شما خواهر گرامی
  • بهداد IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    شما هم که که الان همگی توسط مردم رد صلاحیت شدید همان هایی هستید که سال 88 مدعی بودید که اکثریت مردم طرفدارتان هستند.
  • شهرام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    404 7
    ماشا االاه به این اعتماد به نفس . اقای حداد حاضری یه بار دیگه انتخاباتی برگزار کنند که رد صلاحیت از شورای نگهبانی نباشه ببینی چه اختلافی با اصلاح طلبان دارین. با این حال نظر مردمو نسبت به خودتون باید خوب درک کرده باشین . خواهش میکنم به شعور مردم احترام بزارید
  • ایرانی افسرده A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    140 4
    اقای حداد عادل باید قبول کنید که بیش از 70 درصد مردم افکار شما را قبول ندارند و خیری هم ندیده اند نتیجه افکار شما دشمنی با دنیا و همسایه ها و این مشکلاتی که برای مردم بوجود اورده اید . لازم به ذکر است که بیش از 50 درصد مردم تهران به دلیل ناراحتی رای ندادند و تازه در شهرستانها 40 درصد واجب شرایط رای ندادند یعنی از 18 سال به بالا . اینکه شما از گلوی مردم هزینه میکنید و ادعای نفوذ میکنید دلیلش چیست اینکه هروز مردم روزبه روز فقیر میشوند دلیش چیست فساد و بیکاری بیداد میکند طلاق برابر با ازدواج شده اینها برکات افکار شما هاست . از ظریف یاد بگیرید که با منطق جواب خبرنگار ژاپنی را داد و همه براش دست دادند ما مسئولی میخواهیم که مردمش را راحت بخواهد نه در غم قصه و شرمندگی خانواده اش. خوب رای نیاوردی .
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    343 5
    این ها ادعای پیروزی نمی کنند بلکه پیروز شده اند ومردم آنهارابه شماترجیح داده اندآقای فیلسوف آیازمان آن نرسیده است که برای مردم هم ارزش قایل شوید؟
  • سیدمحمد A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    372 7
    عزیز جان باختی بشین سرجات اینقدر هم آسمون و ریسمون نباف
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    242 8
    تفاوت جزیی 300
  • بدون نام ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    290 7
    واقعا خجالت اوره،
  • بی نام RO ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    351 7
    متاسفم اقای حداداز شما انتظار نداشتم به ملت توهین کنید متاسفم اقای بافرهنگ
  • امید واعتدال A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    298 7
    اقای حداد عادل لطفا اول فکر کنید بعد نظر کارشناسیتون بدید
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    سکوت کن حداد سکوت کن
    • بی نام A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      کاش سال 88 هم شکست خوردگان سکوت می کردند
    • بی نام A1 ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      بینام 14:35:01 موافقم با جناب حضرتتان ولی با تفسیر دیگری : میبایست شکست خوردگان واقعی سال 88 سکوت میکردند
  • همت IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    287 7
    جوجه رو 10روز دیگه میشمارن
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    333 7
    انشاالله جواب این توهین را چند روز دیگر مردم با قدرت میدهند
  • بی نام RO ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    آقای دکتر لطفا دست از قدرت پرستی بردارید.. بترسید از روز حساب..
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    341 7
    شما باختی، الآن ناراحتی. یه لیوان آب سرد میل بفرما
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    338 5
    بیخود نیست اینهمه بدبختی تو این مملکت ریخته امثال شما هستید که جز برای خودتان برای کسی ارزش قائل نیستید همیشه هم ادعاهاتون را از زبان مردم میگین آخه کل مردم ایران شما هستید
  • فراز A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    322 5
    واقعا قباحت داره آنقدر سوداي قدرت و حكومت براي شما حداد بي عدل وامثالهم ارزش داره كه حاضرين براش چشماتون رو ببنديد و به شعور يك ملت توهين كنيد
  • all in one A1 ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    378 5
    برادر حداد چرا گل به خودی میزنی ؟ یعنی میخوای بگی فتنه گرها پیروز شدند؟ مگه تومار فتنه رو درهم نپیچیده بودین؟
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    358 7
    هنوزم فتنه فتنه میکنی؟؟؟ خیییلی رو داری غلامعلی خان
  • ایرانی A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    بله ..این نشاندهنده ی این است که برخی مواقع مردم احساسی تصمیم می گیرند...با توجه به نتایج برجام بی سرانجام احساسی شده و به آنها رای دادند...؟؟
    • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      74 8
      جناب ایرانی پرچم ایرانت کو؟
    • بدون نام ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      21 5
      به هر حال ازشون تشكر مي كنم.
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    242 7
    حاجی حالا که تهران نمیخوانت برو همون جا که میخوانت
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    103 5
    افرین ک پیام مردمو گرفتی اوناک پیروزشدن انتخاب مردم بودن
  • محمد IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    117 3
    فتنه گران واقعی و افراطیون در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شکست خوردند وملت رسوایی آنان را به نمایش گذاشت . انقلاب به مردم تعلق دارد نه به شخص و دسته خاص .
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    214 3
    دوره ی "خدمت رسانی" شما تموم شده آقای حداد عادل، کارنامه درخشان شما رو هم همه ازش خبر دارند فکر می کنم دیگه اظهار نظر شما لزومی نداشته باشه.
  • بهناز IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    موافقم آقای حداد اگه همین ها تو انتخابات مجلس دهم رای نمیوردن کشور باز به آشوب می کشیدن چون منطق شون همینه
    • شاهين IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      168 8
      كشور رو اونايي به آشوب كشيدن كه آدماشون ميليا ردها دلار پول مردم اختلاس كردن،دكل نفتي بردن ،تو كشور شيطان بزرگ أوراق خريدن...بازم بگم . كه الآن ملت دارن تاوان بي فكريشونو پس ميدن.
  • بی نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    229 5
    میشه بپرسم از خودت چی داری
  • مجید IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    216 5
    ایشون حق دارن طرفداران اصلاحات را فتنه گر معرفی کنن....شکست سنگینی خوردن... اقا شما راحت باش
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    171 4
    اصلا تو خوب حدادخان
  • غضنفر A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    162 5
    300 رو میگی تفاوت جزیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من دیگه حرفی ندارم
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    154 7
    معنی تفاوت ناچیز رو هم فهمیدیم : ۳۰۰
  • محمد هادی اهواز IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    221 5
    این آقا فقط ادعای فرهنگ و متانت داره وگرنه دریغ از ذره ای...
  • ناشناس IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    230 5
    از30بر0قاطع تر سراغ دارید جناب نفر31؟
  • حیدری A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    281 8
    حداد جان . بی خیال . بذا هیچی نگم . فقط تو هم هیچی نگو . برو .... فقط بروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    229 4
    داشتم فکر می کردم تبلیغات مجانی جناب عادل در تلویزیون و رفتن به خندوانه اخرش هیچی .... بلاخره هر کی بود اینجوری عصبانی می شد
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    241 5
    آقا شما برو برای واژگان معادل فارسی پیدا کن. دستت درد نکنه
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    الا ان حزب الله هم الغالبون
  • علي A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    101 3
    به چه اجازه اي به مردمي كه ادعاي پيروزي دارن فتنه گر مي ناميد واقعا از مردم پيروز انتخابات خجالت نميكشيد اينقدر انتخاب نشدن از طرف مردمي كه شما و همفكراتون رو شناختن سوختين و عقده رياست و پست و مقام داره از بين ميبردتون مثلا مسئول فرهنگي ايران
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    115 3
    شما مجموعه مسئولیتها و پستهایی که دارید را جمع بزنید ببنید در ماه به هرکدام یکساعت میرسید یانه مملکت را اینجوری اداره کردن نوبره
  • داریوش GB ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    100 4
    باز به جای مردم اظهار نظر شد هنوز هم حاظر نیستین شکست رو بپذیرید.
  • شایان A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    77 7
    اینا همشون باید اعادم بشن
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    103 4
    یعنی هر کس با شما موافق نباشه فتنه گر هست؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    78 3
    اون تفاوت جزئی رو خوب اومدی030
  • محمد IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    116 4
    تاریخ مصرف شما و گروهتان در نزد ملت ایران مدت هاست پایان یافته است . لطفا به فکر شغل دیگری باشید بگذارید مردم در آرامش زندگی کنند
  • بی نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    122 4
    اینها مردم ایرانند و شما را قبول ندارند
  • فرزاد IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    98 3
    اصلا میخوای سند مجلس رو تا ابد به نامت بزنیم......دوست داری؟؟؟؟
  • پررو IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    97 3
    ميشه بگيد شما كي هستيد ؟؟ مردم كه روشن شد مدافع همان براندازها و فتنه گران هستند اما شما تعريفتون چيه ؟ ايا نه اينكه از اول شما اشتباهي و زوركي بوده ايد و حالا خودتون هم هويت اصلي خودتون را فراموش كرده ايد
  • یاسین A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    69 3
    حداد خخخخخخخ.دیگه بسه
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    59 2
    یه دو تا نونم بدبد به اون ته صفی ها
  • حمید RO ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    79 3
    اقای حداد، بهتره بگیم مردم به حامیان دولت اختلاص در مجلس رای ندادن، بفرمایید اب یخ
  • هموطن ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    122 4
    اين كه آقاي حداد مي گويد در سال ٨٨عوامل به اصطلاح فتنه گر به اماكن عمومي خسارت وارد كردند دروغ محض است آنها همان نيروهاي خودسر ولباس شخصي و اراذل و اوباش طرف مقابل بودند ولاغيرايشان بايد در آن دنيابه تمام دروغها و افتراهاي خود پاسخ دهد
  • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    89 3
    خیلی رو دارین جای شکرش باقیه که شما پایگاه مردمی ندارین وگرنه خدا میدونه چه بر سر ما میومد
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    91 3
    افرادی که امروز مخالف حقوق مردم و مخالف آرا مردم اند همان‌هایی‌اند که سال 88 مخالف حقوق مردم و مخالف آرا مردم بودند. مخالفان "آرا مردم" جریانی مفسد و مختلس و ... را در سال 88 به مردم تحمیل کردند و فتنه ها به پا کردند.
  • سید IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    دمت گرم الحق که کلمه راستی بود اما یه چیز راست نبود برنده این انتخابات با 60 درصد اصولگراها مشخصه که کیست . شما نگران نباشید کل ایران تهران نمیشود .
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    130 3
    ما فتنه گريم فتنه رو هم دوست ميداريم
  • صدای تو A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    77 4
    به این اقا میگن بازنده بد
  • هالو IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    103 4
    با این حساب مردم فتنه گران را دوست دارند
  • saeed A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    88 5
    یکی گوشیو بده دستش مثه اینکه ایشون خیلی پرت تشریف دارن
  • پیمان A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    76 4
    در مورد عملکرد خودتان در آن سالهایی که نماینده بودید به لحاظ رشد اقتصادی و کاهش تورم و اشتغالزایی و موفقیت در برنامه ها چیزی برای گفتن دارید؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    122 3
    اين بيچاره هنوز تو فتنه 88 گير كرده.
  • ali A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    118 3
    اره حداد جان.ما اصلن خس و خاشاکیم.خیالت راحت شد؟
  • ناصر A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    81 3
    از عملکرد خودت بگو داری بهارستان ترک میکنی ناراحتی
  • محسن IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    61 3
    شما سکوت کنی بهتره.حرمتت هم حفظ میشه.
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    77 4
    و در تهران نیز با یک تفاوتی جزئی به پیروزی رسیدند. .................خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    93 3
    اخلاق گمشده ی امروز اصولگرایان است. مدعی اخلاق هستند و همه ی بی اخلاقی ها از جانب آنها سر می زند.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    64 3
    هست طومار دل من به درازای ابد برنبشته زسرش تا سوی پایان تو بروووووووووووو.......
  • مهدی A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    یک عده ای برای حفظ نوامیس ما جان خودشون در غربت فدا می کنند حالا ما با این نظرات ...
    • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
      66 6
      چه ربطی داشت،یعنی الان بشینیم بازنده ها هر چی میخوان بگن؟
  • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    58 3
    والا ما که ادعا نمیکنیم استاد ما پبروز واقعی هستیم شما ادعای پیروزی دارید
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    87 4
    اصولگراها سوراخ دعا را خوب پیدا کردند تا کم میارند یه برچسب دهن پر کن به طرف مقابلشون میچسبونند فتنه اصلی هم در انقلاب همین بوده کهتا امروز هم همه نیروهای وفادار را فراری داده همه از ترس برچسب آقایان فراری هستند یا باید با آقایان راه بیایی یا باید با یه برچسب پیه همه چیز را به تنت بمالی
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    اصلاح طلبان فتنه گر همان هایی بودند که فتنه 8 8را بپا کردند. امروزه در پوست میش رفته اند.
    • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      26 2
      شما هم لطفا آب بریز همونجا...
  • بی نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    121 4
    " در تهران نیز با یک تفاوتی جزئی به پیروزی رسیدند " حاج آقا طبع طنز هم دارند ماشاالله
  • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    85 4
    دکتر داره درست میگه مردم به کسی که به فکر حل مشکلشون نیست رای ندن.حال میشه فهمیدایا مشکل مردم دوره دکتر و دوستاش حل شده؟؟؟
  • مهدی A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    41 3
    اقای حداد بهتر برید دنبال همون شعریات و ادبیات و عرصه سیاسی به اهلش بسپارید مجلس جای ادبیات کسانی مثل کوچک زاده و رسایی نیست ادبیات چاله میدون مناسب مجلس نیست
  • توحید A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    41 3
    میزان رای ملت است مردم هرکسی رو انتخاب کنه باید بهش احترام گذاشت . آیا شما این کار را می کنید؟
  • علی A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    41 3
    کسانی که در مجلس رای نیاوردنند با مردم قهر و لج اند
  • تهرانی A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    38 3
    و احتمالاً به نظر شما حلال لقمه هم نبودند
  • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    41 4
    میزان رای ملت است. امام خمینی
  • مهدی A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    46 3
    اقای حداد از خواب بیدار شوید باد سمتش را تغییر داده .
  • مازیار A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    23 5
    "مردم حافظه سیاسی خود را به کار بگیرند" مردمی که از تاریخ درس نگیرند،در آن بلعیده می شوند پیش از آن که از اشتباهشان ابراز پشیمانی کنند... مردمی که 78 را فراموش کردند 88 به راه انداختند و مردمی که 88 را فراموش کنند منزوی تر از قبل شدنشان حقشان هست
  • متین A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    37 4
    نمایندگانی که محبوب مردم بودند و رای آوردند چه جوابی دارین ؟
  • بی نام GB ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    61 3
    از طرف خودت صحبت کن اقای حداد شکست شما در انتخابات خیلی چیزها رو نشون داد
  • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    68 4
    جا داره یادی بکنیم از رییس جمهور محبوبتون که فرمودند آبو بریز همونجا....
  • بی نام A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    53 3
    نظرات مردم و منفی و مثبت ها گویای همه چیزه. به امید روزی که امکان نظر در مورد همه باشه بدون هیچ مشکلی و فیلتر شدن سایت.
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    67 3
    جوابا کافی بود امیدوارم دکتر و دوستاشون بخونن تا بدونن درد ملت چیه. از اون بالا بیان پایین.
  • سامان RO ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    68 3
    مردم با رای تاریخی خودشون در 7 اسفند دست افراطیون رو از مجلس کوتاه کردند . جنابعالی هم بخاطر حمایت هاتون از دولت احمدی نژاد نتونستید جایی در مجلس بدست بیاورید.
  • بی نام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    72 3
    فتنه 88 رو هم افراطی ها با افراطی گری و انحصار طلبی بر پا کردند.
  • بی نام IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    85 4
    یادته سال 84 رفتی به شهداری تهران به کی تبریک بگی
  • عابد RO ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    121 4
    جناب دکتر حداد شما دوست و رفیق آقای احمدی نژاد بودید . به عنوان نماینده حامی دولت مهرورزان لطفا برامون توضیح بدید دکل نفتی کجاست ؟
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    11 92
    نوه کسی بودن دلیل بر صلاحیت نیست
  • مهدی A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    15 1
    اتفاقا مردم خیلی خوب یادشونه که جنابعالی و رفقا تو مجلس هفتم با تثبیت قیمتها برخلاف قانون چهارم توسعه چه بلایی بر سر اقتصاد مملکت آوردید. اونی که حافظه اش خوب کار نمیکنه خود شما و سایر دلواپسان هستید.
  • علی EU ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    21 1
    این هایی که دائما می گویند تهران که همه ایران نیست، تصور می کنند بقیه ایران بی سواد و کم هوش و کم حافظه هستند و هر دروغی را از اصولگرایان بی اصول قبول می کنند.
    • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      19 2
      اتفاقا تهران عصاره ایرانه. تهران که فقط از تهرانی های اصیل تشکیل نشده. مردم از سرتاسر کشور به تهران مهاجرت کرده اند و اونجا زندگی میکنند. همه نوع قشر اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی. این که در بعضی شهرستان ها اصولگرایان بیشتری پیروز شده اند به خاطر اینه که در شهرستان ها با خیال راحت تر رقبا رو رد صلاحیت کرده اند و اصولا غیر اصولگرایی برای رای دادن وجود نداشته.
  • بی نام SE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    11 1
    پذیرش شکست نشانه شعور سیاسی فرد است. انتظار مردم ایران زمین نیز همین است که شکست خوردگان انتخابات به این شعور و آگاهی برسند. و تلاش کنند دل مردمانی را که شما را پس زدند دوباره به دست بیاورند شاید مردم به آنها را ببخشند و دوباره رای بیاورند.
  • کورش کبیر DE ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    17 2
    شکست خوردگان ۷ اسفند مردم تهران را اهل کوفه می خواند . همین قاطبه مردم ایران که جناب حداد فتنه گر می نامد به شما اصولگرایان رای نخواهند داد.
  • بی نام IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    5 20
    ما دیگر به روحانی و احمدی نژاد رای نخواهیم داد
    • بی نام DE ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      7 0
      مثلا فکر میکنی خیلی زرنگی؟اتفاقا خوبم به روحانی رای میدیم
  • بی نام A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    22 1
    آخر نفهمیدیم مردم چه کسانی هستند اگر فهمیدید به ما هم بگید...
  • یاشار IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    23 1
    دوست آقای حداد عادل زمانی گفتند که : " آب رو بریزید اونجا که می سوزه "
  • هم وطن EU ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    2 31
    آقای حداد عادل و بعضی همفکرا درسته رای نیاوردن ولی اخلاق رو رعایت کردن و مثل فتنه گرای ۸۸ چوب و چماق نکشیدن و سطل آشغال آتیش نزدن رای آوردن مهم ه ولی مهمتر از رای٬ رعایت اخلاق و حفظ آبروی مملکته
  • رضا IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    25 2
    آقای حدادمردم خوب وبد رامی شناسندشما شکستتان راقبول نماید.
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    29 1
    آقای حداد حالتون خوبه ؟ چرا ا ینطوری فکر میکنین ؟
  • عاطفه میرزایی A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    33 1
    شما همانی هستی که در یک برنامه طنز تلویزیونی شوخی مردم در خصوص واژه " ِکش لقمه" به جای پیتزا را که به فرهنگستان شوما ربط دادند بر نتابیدی و آنان که واژه کش لقمه را به طنز به کار می برند " حرام لقمه " نامیدی
    • بی نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
      5 5
      احسنت
  • ناشناس A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    15 1
    رای دادن ورای اوردن برد وباخت دارد ان پیروز است که بر نفس خود غلبه کند شبیه ان پهلوانیکه پیامبر گرامی اسلام به انها پند واندرز داد
  • علی A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    36 2
    آقای حداد شما از آن هم درسی که خوانده ای چه آموخته ای ؟ از سخنان حکیمانه بزرگان چه آموختی. آیا دو روز دنیای فانی ارزش این را دارد که با مردم وطن که اگر آنها را هموطن خود بدانی؟ این گونه توهین کنی؟ و نیاموختی .چون بهتر و بیشتر از من خوانده ای که " علم چندان که بیشتر خوانی چون عمل در تو نیست نادانی. والله خیرا فی ماوقع.
  • sajad A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    40 3
    در جواب دوستانی که میگن ایران فقط تهران نیست. شب قبل انتخابات مسجد جامع محلمون رفتم و یکی از سرداران سپاه اونجا بودن و لیست حداد رو پخش میکردن بگذریم از کار غیرقانونیش که حق تبلیغ نداشت ولی حرف جالبی میزد و میگفت لیدر مجلس همیشه نماینده های تهرانن. واقعا اصولگرایانی که خودشون رو گول میزنن فک کردن یه نماینده با مثلا سی هزارتا رای میتونه جلوی عارف ۱.۶ میلیون رایی حرف بزنه . اصولگراها لیدر ندارن مجلس دهم که شروع بشه میفهمید
  • بی نام IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    19 1
    آن رای را لولو برد حداد جان
  • محمد AU ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    1 13
    شما دارید تمام تلاشتان را میکنید تا مردم را از کرده خود پشیمان کنید و احتمالا موفق هم میشوید . تمام مناصبيکه با رای مردم انتخاب میشوند در بهترین حالت قدرتی در حد 2030 درصد در جامعه دارند و متاسفانه همین منتخبین هم شجاعت لازم را ندارند . به نظر من مردم در دوره های آینده اگر قدرتی در این حد نازل و بدون اثر از اصلاح طلبان و مجموعه دولت ببینند باردیگر از انتخابات قهر خواهند کرد و شما جناب حداد میتوانید اميدوار به بازگشت باشید فعلا استراتژی فشار روزافزون بر اصلاح طلبان و مردم را ادامه دهید .
    • بی نام IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
      4 1
      شتر در خواب بيند پنبه دانه منتهي دونه دونه بخوريد تا گلوتون رو نگيره خفه تون کنه.
  • بی نام A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    22 2
    شما هم که باز کم آوردید چسبیدید به فتنه. والله اعلم بحقایق الامور.
  • مردم ایران A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    28 2
    والله من یه شغل دارم هرچی میکنم وقت استراحت هم ندارم این آقا :بنیاد سعدی، مدارس غیر انتفاعی فراوان ،فرهنگستان فارسی ، استاد دانشگاه ، نماینده مجلس تشخیص مصلحت و.....
  • ناشناس A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    19 0
    جناب حدادتهمت زدن ازشما بعیده چرااصولا شما وهمفکرانتان خودتان قیم مردم میدانیدوکشوررامال خودتان ول کنیدبابا بزارید چندصباحی مجلس دست دیگرانباشه شایدبرامردم کاری کنند ازدیگ شما که آبی گرم نشد.
  • رمضاننوری IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    29 1
    اقای حداد تویک معلم هستی کدوم فتنه فتنه بالاتر از اختلا سهای دوستانتان کی میخواهن از خواب بیدار شین والا.... مردم از شما جلوتر ند
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    15 0
    مرد مومن یک بار بیستو سی شبکه دو را نگاه کن بگو چی کار کردی در 8سال
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    15 1
    حداد جان مجلس رو خالی کنید نماینده جدید میخاد بیا اتاق کم داریم
  • مملكت A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    12 1
    بله آقای حداد عادل درست میگن ایران فقط تهران نیست ایران شهرهای جنوبی هم داره که یه زمانی به لطف انگلیس و غربی ها بسیار آباد بود, اما الان فقر در شهرهاش هم بیداد میکنه, چه برسه به روستاهاش. آب آشامیدنی سالم ندارن, یه هوای تمیز ندارن. اونها جوون های دسته گلشون رو هم دادن که آقای حداد عادل الان به اونجا رسیده. لطفا باز هم این جمله رو با خودتون "تکرار" کنید آقای "عادل". "ایران فقط تهران نيست"
  • بی نام A1 ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    5 2
    میزان رای ملت است . امام خمینی . فعلا بهانه ای برای تحریف این مهم ندارید پس حرافی نکنید .
  • بی نام A1 ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    2 0
    آقای حداد لطفا دست نگهداریدوبه رای دهندگان محترم توهین نکنید شما هزاران بار فرموده اید رای مردم محترم است.
  • رامین RO ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
    3 0
    مرد حساب خودت رو محکوم میکنی اگه این حرفت درست باشه خب معنیش اینه که سال 88 اونهایی که اون ادعا رو داشتن درست میگفتن دلیل ادعاشون هم همین که مردم دوباره بهشون رای دادن شما ها حتی نمیدونید چی بگید خودتون خودتون رو محکوم میکنید