رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با عنوان شهراه توسط وزارت راه و شهرسازی و درج لینک آن به آدرس: (http://shahrah.mrud.ir/Portal/Home ) در سایت اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي گيلان خانم مهندس ميررحيمي رئيس اداره فناوري اطلاعات وارتباطات در اين رابطه گفت: اين سامانه با هدف دسترسي آسان عموم مردم به مجموعه خدمات قابل انجام توسط راه و شهرسازي جهت ارتباط دو طرفه تمامي اقشار جامعه با اين وزارت خانه و با سه هدف اصل دسترسي آزاد به اطلاعات، اصلاح فرايندها و حضور مردم در تصميمات شكل گرفته و در مجموع سامانه‌اي براي احقاق حقوق شهروندي راه اندازي شده است.
وي با اشاره باينكه اين اقدام در راستاي افزايش خدمات الكترونيكي و ارتباط آسان و سريع مردم با مسئولين انجام شده است، افزود: شهروندان عزيز مي توانند به اين سامانه كه لينك دسترسي آن با عنوان (شهراه، راهي به سوي شهروندان) است، مراجعه كنند و بدين ترتيب ضرورت مراجعه حضوري آنان به ادارات از بين خواهد رفت.
ميررحيمي با ارائه توضيحاتي درباره مسائل قابل پيگيري در اين سامانه عنوان كرد: كليه خدمات قابل ارائه در اين سامانه توسط وزارت راه و شهرسازي در حوزه هاي راه، مسكن، شهرسازي،راه آهن، هوايي ، زميني و بافت هاي فرسوده و .... از جمله مواردي هستند كه در اين سامانه در دسترس عموم مردم گرامي قرار گرفته است.
اين مسئول در اين راستا اظهارداشت: درخواست هاي مردمي ثبت شده در اين سامانه توسط همكاران در حوزه هاي مربوطه مورد بررسي قرار گرفته و پاسخ مقتضي به ايشان ارائه خواهد شد كه امكان پيگيري لازم نيز براي شهروندان در اين سامانه پيش بيني شده است.

کد خبر 531370

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار